همشهری آنلاین: نیروهای عراقی پس از آزادسازی محله الشهدای اول در جنوب فلوجه در محله 'نزال' به شدت با تروریست های داعش درگیر شده اند.

 درگیری شدید نیروهای عراقی با داعش در داخل فلوجه

به گزارش ايرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، محله 'نزال' از بزرگترین محله های شهر فلوجه محسوب می شود که نیروهای عراق پس از آزادسازی محله الشهدای اول سعی در آزادسازی آن دارند.

فرماندهی عملیات فلوجه روز دوشنبه از آزادسازی محله الشهداء اول در جنوب این شهر و کشته شدن 42 نفر از عناصر تروریستی داعش در این عملیات خبر داد.

عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات فلوجه گفت: نیروهای عراقی خود را برای یورش به محله نزال که از مقرهای اصلی گروه داعش است، آماده می کنند.

گروه تروریستی داعش 19 نفر از عناصر فراری خود از محله الشهداء را در مرکز فلوجه اعدام کرد.

الساعدی در روزهای گذشته از آزادسازی محله راهبردی الشهدای دوم به دست نیروهای ضد تروریسم عراق خبر داد.

عملیات آزادسازی فلوجه از تصرف گروه تروریستی داعش از 23 می (سوم خرداد ماه) آغاز شده است و بعد از گذشت کمتر از دو هفته از شروع این عملیات، نیروهای مشترک مردمی و نظامی عراق در روزهای اخیر توانسته اند، وارد بخش هایی از مناطق مسکونی در حومه شهر فلوجه شوند.

از هنگام شروع عملیات آزادسازی فلوجه، برخی دولت های منطقه بویژه دولت سعودی و رسانه های وابسته به محور سعودی - بعثی ، تلاش و تقلای شدیدی برای توقف این عملیات کرده اند.

 

کد خبر 336912

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha