همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه گفت: روز جهانی قدس پیشنهاد دقیق و پیش‌گویانه امام خمینی (ره) بود که توانست ندای مردم مظلوم فلسطین را زنده نگاه دارد.

لاریجانی آملی

به گزارش ایرنا، آیت الله آملی لاریجانی  با حضور در صفوف به هم پیوسته راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد:این سیل خروشان جمعیت دفاع از مظلومیت ملت فلسطین است و این راهپیمایی بزرگ و باشکوه فریاد بر سر جنایت کاران و مجرمان تاریخ است به ویژه اسرائیل غاصب و امریکائی‌ها و اذنابش و گروه‌های تروریستی ساخته شده به دست کشورهای سلطه گر و ازنابشان در منطقه است.

رئیس قوه قضائیه گفت: این ها همه نشان می‌دهد باطل رفتنی است و وعده الهی هم بر از بین رفتن باطل است. وی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم گروه‌های تکفیری و کسانی که آنها ایجاده کرده اند به حول وقوه الهی از بین می‌روند.

آملی لاریجانی افزود: امیدواریم هر چه زودتر با همت مسلمین جهان و وحدت آنها و امثال این راهپیمایی‌ها انشاء الله وعده الهی هر چه زودتر محقق شود.

رئیس دستگاه قضا گفت: نامگذاری روز قدس مانند یک الهام به امام خمینی (ره) بود تا در ماه مبارک رمضان این فضای معنوی در همه دنیا ایجاد شود و مسلمین بر سر یک موضوع در سراسر جهان متحد شوند.

آملی لاریجانی ادامه داد: ما امروز می‌بینم سلطه گران و این جهانخوران می‌خواهند مسئله فلسطین را پاک کنند و امام خمینی (ره) با یک پیشنهاد دقیق و پیش‌گویانه توانست ندای مردم مظلوم فلسطین را زنده نگاه دارد و انشاء الله حول این محور تمام ملت‌های مسلمان جمع می شوند و داد مردم مظلوم فلسطین را از ظالمان می‌ستانند.

وی گفت: این حضور از اسباب وعده‌های تحقق الهی است که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

کد خبر 338685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha