همشهری آنلاین: رهبر انصارالله یمن ضمن تأکید بر اینکه اسرائیل خطری بزرگ علیه همگان است، گفت: ما هرگز مسجدالاقصی را فراموش نخواهیم کرد و این مسجد جزو مقدسات ماست.

رهبر انصارالله: هرگز مسجدالاقصی را فراموش نمی‌کنیم

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: دیگر هیچ بهانه‌ای برای ادامه تجاوز علیه یمن نمانده است. اگر مردم یمن بر سر اسرائیل فریاد نمی‌زدند این تجاوز و حملات رخ نمی‌داد. یمن هیچ‌گاه خطری علیه هیچ کشور نبوده و نخواهد بود اما موضعش علیه اسرائیل دلیل تجاوزی است که علیه ما صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: افکار تکفیری از سازمان اطلاعات آمریکا و عربستان و برخی نظام‌ها در منطقه نشأت می‌گیرد.

الحوثی گفت: اسرائیل دشمن ما و خطری فراگیر علیه ماست در نتیجه باید با این خطر مقابله کنیم. مسجدالاقصی جزو مقدسات و در واقع مقدس‌ترین برای ماست. ما هرگز الاقصی را فراموش نخواهیم کرد.

وی درباره حزب‌الله لبنان نیز گفت: حزب‌الله به رغم امکانات اندکی که داشت توانست اولین پیروزی واقعی، بزرگ و پایدار را علیه اسرائیل به دست آورد. اسرائیل از تحرکات مقاومت که از میان مردم سر برآورده، می‌ترسد. برخاستن مردم و دست به دست دادن آن‌ها عامل اصلی است که می‌تواند جلوی حمایت آمریکا و غرب از دشمن اسرائیلی را بگیرد.

الحوثی گفت: روابط برخی نظام‌های عربی با اسرائیل کاملا آشکار شده است. ائتلاف با اسرائیل و همکاری با آن خطر بزرگی علیه اسلام و انسانیت است.

کد خبر 338698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha