یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

در جریان یکی از سریع‌ترین احکام قضایی، مردی که در نیشابور با ربودن دختربچه‌ای هفت‌ساله او را مورد آزار و اذیت قرار داده و در نهایت به قتل رسانده بود، به اعدام، قصاص و حبس محکوم شد.

کیانا

اين جنايت هولناك 25شهريورماه رخ داد. آن روز خانواده دختربچه‌اي هفت‌ساله به نام كيانا با حضور در اداره پليس خبر از گم‌شدن دخترشان دادند. كيانا آخرين بار در خانه مادربزرگش ديده شده بود و مأموران پليس در جريان بررسي‌هاي گسترده و تخصصي به سرنخ‌هايي رسيدند كه نشان مي‌داد شوهرعمه كيانا در اين ماجرا نقش دارد. اين مرد 58ساله دستگير شد و در بازجويي‌ها راز جنايتي هولناك را فاش كرد.

او گفت كه نيمه‌هاي شب وقتي به خانه پدرزنش رفته بود كيانا را ديده كه در اتاقي در خواب است و پدر و مادرش در آنجا حضور ندارند. بنابراين او را در آغوش گرفته، سوار موتور كرده و با خود به خانه‌اش برده است. اين مرد اعتراف كرد كه پس از اجراي نقشه سياهش دختربچه‌ بي‌گناه را خفه كرده و جسدش را به باغ‌ پدر او برده و همانجا دفن كرده است. با اعترافات اين مرد، مأموران راهي محل حادثه شدند و به اين ترتيب جسد دختربچه هفت‌ساله از زير خاك بيرون كشيده شد.

به‌دنبال اين جنايت هولناك و با توجه به جريحه‌دار شدن احساسات مردم شهر از اين حادثه، رسيدگي ويژه به اين پرونده آغاز شد تا جايي كه روز گذشته قاضي رفسنجاني، رئيس دادگستري نيشابور از صدور حكم پرونده خبر داد. وي گفت: با توجه به حساسيت ايجاد شده، اين پرونده به‌صورت فوق‌العاده مورد رسيدگي قرار گرفت و كمتر از 10روز حكم آن صادر شد. متهم در بحث تجاوز به عنف به اعدام در ملأعام، در رابطه با قتل به قصاص نفس و در بحث آدم‌ربايي نيز به 15سال حبس محكوم شده است. درصورت تأييد اين حكم در ديوان‌عالي كشور، عامل جنايت به‌زودي به دار مجازات آويخته خواهد شد.

کد خبر 347462

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha