سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

در حالی که کمتر از 2 سال از ریاست هاشمی شاهرودی در دستگاه قضایی باقی مانده است، او در واپسین سال‌های مسئولیت خود دست به تغییرات گسترده در این قوه زده است.

به گزارش فارس، سید محمود هاشمی شاهرودی، تنها پس از گذشت کمتر از 2 ماه از ابقای 9 مسئول عالی قضایی که در میان آنها عبدالرضا ایزدپناه رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه نیز به چشم می‌خورد، در یک اقدام کم سابقه سمت وی را تغییر داد و موحدی، معاون سابق ایزدپناه را به عنوان رئیس جدید حوزه ریاست برگزید.

اینک که ایزدپناه پس از سال‌ها تصدی پست حوزه ریاست قوه قضائیه به شورای عالی اطلاع‌رسانی قوه قضائیه رفته است، موحدی جانشین او که در سوابق مدیریتی خود ریاست مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی را دارد در حوزه تحت تصدی جدید خود تغییرات عمده‌ای را ایجاد کرده است.

او در اولین اقدام، پست اداره کلی را در حوزه ریاست قوه قضائیه منحل کرد و حسین بابایی دبیر کمیسیون نقل و انتقالات قوه قضائیه را با حفظ سمت به عنوان معاون خود انتخاب و مرادی، مدیرکل سابق حوزه ریاست را به عنوان مشاور رئیس حوزه برگزید.

مرادی با حفظ سمت سردبیری نشریه داخلی قوه قضائیه (مأوی)، مشاور رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه شده است.

در همین رابطه، رئیس قوه قضائیه، حکیمی مدیرکل دبیرخانه قوه قضائیه را از این سمت عزل و محسن محدث، دادیار دادسرای انتظامی قضات را به عنوان مدیرکل جدید دبیرخانه منصوب کرده است.

اخبار موثق حکایت از آن دارد که تغییرات در دستگاه قضایی و در سطوح مدیران همچنان ادامه دارد و به زودی بهرام بهرامی از قضات با سابقه و رئیس مرکز خدمات الکترونیک قوه قضائیه (مرکز 129) از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد.

اخبار تاکید شده حاکی‌است که طبری، مدیرکل امور مالی قوه قضائیه نیز به زودی تغییر می‌کند.

در همین حال، منابع موثق از احتمال تغییر مهدوی، سرپرست اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه و جایگزینی ذاکری، مدیرکل اجتماعی دستگاه قضایی در این پست خبر می‌دهند.

کد خبر 34767

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز