همشهری آنلاین: وزیر بهداشت می‌گوید اختصاص منابع پایدار، فراهم شدن یک بیمه پایه برای همه ایرانی‌ها و تکمیل شبکه بهداشتی کشور، سه امر مهمی است که جزو آرزوهای بنده برای نظام سلامت کشور است.

همشهر‌ی‌آنلاین با وزیر بهداشت

به گزارش همشهري‌آنلاين، دكتر سيد حسن هاشمي  در بازدید از غرفه همشهری و در گفت‌و‌گو با همشهری‌آنلاین افزود: تعريف و اختصاص منابع پايدار براي حوزه سلامت و فراهم شدن يك بيمه پايه براي همه ايراني‌ها، دو مهمي است كه اگر اين دو مهم محقق شود مردم جزء دغدغه بيماري، دغدغه ديگري نخواهند داشت.

  • تكميل شبكه بهداشتي كشور

وزير بهداشت افزود: يكي ديگر از اقداماتي كه بسيار تمايل دارم به سرانجام برسد تكميل شبكه بهداشت كشور است كه به امر پيشگيري اهتمام جدي دارد و از پنجاه درصد مرگ ايراني‌ها جلوگيري مي‌كند. اعتقاد دارم با تكميل شبكه بهداشت، امر مهم پيشگيري كه اولويت وزارت بهداشت است، سرعت بيشتري مي‌گيرد. به همين سبب آرزوي قلبي من آن است كه شبكه بهداشت كشور روز بروز به بلوغ كامل برسد.

هاشمي اظهار داشت: ما در دولت يازدهم توانسته‌ايم شبكه بهداشت را كه در آن بهورز مستقر است  از روستاها به حاشيه شهرها و سپس به قلب شهرها ببريم و اميد‌وارم تا پايان دولت بتوانيم حداكثر استفاده را از اين شبكه كنيم و نظام ارجاع را در كشور شكل بدهيم.

وزير بهداشت گفت: توانمند كردن و افزايش سطح سلامت مردم امر مهمي است كه به بحث جدي پيشگيري بسيار كمك مي‌كند و اين از اولويت‌هاي جدي ما است.

عکس از علیرضا تقوی

کد خبر 352259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha