همشهری آنلاین: فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با اشاره به برگزاری چندین رزمایش در طول سال در بخش‌های مختلف سطحی، زیرسطحی، تکاوران دریایی، گفت: رزمایش ولایت تا پایان سالجاری پس از کسب مجوزهای لازم از سلسله مراتب فرماندهی برگزار می‌شود.

 رضا عباسی

به گزارش ایرنا، دریادار دوم رضا عباسی شامگاه پنجشنبه در نشستی خبری در تبریز به برگزاری چندین رزمایش مشترک جمهوری اسلامی و برخی کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران همه ساله با کشورهایی همچون عمان، پاکستان، ایتالیا، هند و روسیه رزمایش مشترک برگزار می‌کند.

وی از افزایش قابل توجه توان بازدارندگی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در چندین سال گذشته خبر داد و اظهارکرد: با وجود برخی اظهارات آمریکایی ها مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی نمی تواند در خلیج فارس، رزمایشی برگزار کند، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستور شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) به برگزاری رزمایش های خود در خلیج فارس ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالجاری و تجدید میثاق این نیرو با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: به همین مناسبت مزار شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سراسر کشور، عطرافشانی شده است.

دریادار دوم عباسی با اشاره به اینکه هشت دستاورد جدید نداجا در روزهای گذشته بهره برداری شد، یاد آورشد: خوشبختانه در سایه تکیه بر توان نیروهای داخلی و تلاش شبانه روزی جوانان برومند کشور، جمهوری اسلامی ایران به حدی از قدرت بازدارندگی دست یافته که دشمنان و بدخواهان این کشور، حتی جرات تهدید و نزدیک شدن به مرزهای آبی را ندارند.

کد خبر 354120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha