رئیس ستاد محیط‌ زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: با همدلی و همکاری مشترک مسئولان و مردم می‌توان به جامعه دوستدار محیط‌زیست دست یافت.

محمدمهدي گلمكاني با بيان اينكه اكران تبليغات فرهنگي محيط‌زيست شهري كاري بسيار ارزشمند است، گفت: اين اكران مبتني بر نيازهاي واقعي جامعه برگزار شده است. مباحث اكران شده در اين كمپين در قالب موضوع شهر تازه شامل تنوع زيستي، انرژي پاك وآب سالم، زمين پاك و هواي پاك است.

به گفته وي تلاش دوستداران محيط‌زيست در اين كمپين مردمي، ارتقاي سطح دانش و آگاهي مردم درخصوص مباحث مختلف محيط‌زيست و همچنين افزايش سطح مطالبه‌گري آنهاست.

گلمكاني ادامه داد: متأسفانه در اين بين برخي با اغراض مختلف سياسي و با زدن عينك بدبيني و توهم اين صحنه زيبا را نازيبا جلوه داده و سعي در تسري آن به آحاد جامعه دارند. وي در ادامه با تأكيد بر اينكه بايد به محيط‌زيست شهري نگاه جديدي داشته باشيم، گفت: حق متوجه مردم است و تكليف متوجه دولت، و بدون ترديد حركت همزمان و متقابل هردو مي‌تواند مشكلات محيط‌زيستي جامعه را حل كند. گلمكاني افزود: پس در اين قضيه بايد با همدلي و همكاري مشترك مسئولان و مردم بتوانيم به جامعه‌اي دوستدار محيط‌زيست نائل شويم.

کد خبر 354461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha