همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با خروج سامانه بارشی از شرق کشور، روز شنبه آینده با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب، بارش باران و برف در استان‌های غربی و دامنه‌های زاگرس مرکزی آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور روز یکشنبه هفته آینده، گستره بارش‌ها مناطق جنوب غرب، شمال غرب، استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را در بر می‌گیرد.

همچنین با خروج سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از سمت شمال شرق کشور، روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز خلیج فارس مواجی است.

«احد وظیفه» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران 9 درجه بالای صفر، رطوبت هوا 40 درصد و سرعت وزش باد بیش از 18 کیلومتر بر ساعت است و کمینه و بیشینه هوای تهران بین یک تا هشت درجه پیش‌بینی شده است.

وظيفه افزود: کمینه و بیشینه هوای پایتخت برای فردا پنجشنبه بین یک تا هشت درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز قسمتی ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

وی کمینه و بیشینه هوای تهران را در روز جمعه بین یک تا 9 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: در این روز آسمان تهران صاف و غبارآلود خواهد بود.

کد خبر 356258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha