دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی جدید ازسه‌شنبه شب (۷ دی) تا روز چهارشنبه به استان تهران خبر داد.

باران

به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، سه شنبه آسمان پايتخت،نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود که از بعدازظهر با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابر و از اوایل شب تا بعدازظهر چهارشنبه در برخی ساعات بارش باران و وزش باد خواهد بود که در شمال استان به صورت برف و باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در این گزارش کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب؛ (1 و 8)، (3 و 6) و (0 و 6) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

همچنین ایستگاه‌های ورامین و فیروزکوه- امین آباد با دمای 8 و منفی 2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق در 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

در خصوص وضعیت بارندگی نیز ایستگاه‌های لواسان با 14.6میلیمتر و فرودگاه امام خمینی (ره) با 0.8 میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین بارش در این مدت داشته‌اند.

همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای از مه آلود بودن آسمان تهران ( بخصوص در ارتفاعات ) خبرداد و اعلام کرد: اختلال در تردد بدلیل آبگرفتی معابر عمومی و برف و مه در بخش‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

دراین اطلاعیه توصیه شده است رانندگان جهت تردد در جاده‌های کوهستانی از زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 356746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha