جوان کلاهبردار که با راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام و تبلیغ انواع لباس و پوشاک دست به کلاهبرداری از طعمه‌هایش می‌زد، پس از بازگشت از ترکیه دستگیر شد.

متهم

تحقيقات پليس فتاي استان كرمان براي دستگيري اين مرد با شكايت يكي از مالباختگان شروع شد. شاكي به مأموران گفت: مدتي قبل در اينستاگرام با صفحه‌اي آشنا شدم كه مخصوص فروش لباس و پوشاك بود. گرداننده اين صفحه عكس‌هايي از انواع لباس‌ها در صفحه‌اش به همراه قيمت آنها منتشر كرده بود كه به‌نظر مي‌رسيد باكيفيت و ارزان هستند.

او سپس از مشتريان خواسته بود كه پس از انتخاب لباس‌ها، مبلغ آن را واريز كنند تا با پيك آن را به دست‌شان برساند. شاكي ادامه داد: تعدادي از لباس‌ها را انتخاب و در نهايت 700هزار تومان به شماره كارتي كه درج شده بود، پرداخت كردم و فروشنده قول داد كه سفارشم را برايم بفرستد اما هرچه منتظر ماندم خبري از سفارشم نشد.

پس از آن هر چه تلاش كردم با فروشنده تماس بگيرم، جوابم را نداد و فهميدم كه در دام يك كلاهبردار حرفه‌اي گرفتار شده‌ام. با شكايت اين مرد تحقيقات پليسي براي شناسايي و دستگيري كلاهبردار آغاز شد اما هنوز ردي از او به‌دست نيامده بود كه شاكيان ديگري نيز با مراجعه به پليس از اين مرد به جرم كلاهبرداري شكايت كردند.

در ادامه بررسي‌ها مأموران موفق به شناسايي جوان كلاهبردار شدند اما او با پول‌هاي كلاهبرداري به تركيه سفر كرده بود و به همين دليل مأموران به كمين نشستند و چند روز پيش و پس از بازگشت وي به ايران، او را دستگير كردند. متهم با انتقال به اداره پليس به كلاهبرداري ميليوني از طعمه‌هايش با راه‌اندازي صفحه فروش پوشاك اعتراف كرد. به‌گفته سرهنگ يادگارنژاد، رئيس پليس فتاي استان كرمان وي با قرار قانوني در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 357038

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha