همشهری آنلاین: رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، سربازان را مستعدترین نیروهای در خدمت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: جرم فرار از خدمت سربازان ٢٢ درصد کاهش یافته است.

سربازان

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، شکرالله بهرامی روز شنبه در هجدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم استان تهران، افزود: دو سال مستعدترین نیروها را در اختیار داریم که می توان بهترین بهره را از این ظرفیت ها برد. وی اضافه کرد: اگر از این ظرفیتها به خوبی استفاده نشود، در پیشگاه خدا مسئول هستیم.

بهرامی با تاکید بر اینکه فرماندهان باید آنچه راهکار عملی برای مراکز آموزشی درنظر گرفته شده ، درست به کار گیرند، اظهار کرد : امروز روزی است که راهکارها باید در کوچکترین پاسگاه هایمان اجرا و اجازه ندهیم جوانی سرخورده شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از رو به سراشیبی بودن جرایم در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: با توجه به عملیاتی نشدن صد درصدی راهکارها و لحاظ نشدن کامل اعتبار، اجرایی شدن این موضوع قابل توجه است.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن راهکارهای قابل اجرا جهت کنترل و کاهش جرم فرار از خدمت سربازان، گفت: دیگر صحبت از آسیب شناسی نیست چون در پنج سال اول روی این موضوع بحث شد و در پنج سال دوم برنامه هم راهکارها بدست آمد.

وی ادامه داد: امروز پیشگیری در قوا آنگونه که باید پیگیری نمی شود و بودجه های لازم برای تقویت موضوع تخصیص نمی یابد.

بهرامی تصریح کرد: سازمان قضایی به همکاری سایر نیروهای مسلح به آنجا رسید که با توجه به همه مشکلات سر راه و در فضای مجازی، جرم فرار از خدمت را تا ٢٢ درصد کاهش داد که باید به نیروها و مسئولان تبریک بگوییم .

وی با تاکید بر رعایت حق زیردستان، گفت: امروز بحث پیشگیری در سازمان قضایی مسلح کاملا جا افتاده است و حتی بسیاری از موضوعات را به سربازان آموزش می دهند.

وی با ذکر مثالی ادامه داد: مثلا به سربازی می گویی چرا نماز نمیخوانی می گوید بلد نیستم و در اینجا خواندن نماز به او آموزش داده می شود.

کد خبر 357256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha