یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

گروه ورزشی: پایان جلسه هیأت‌مدیره استقلال همراه بود با یک شوک. این شوک حضور فیروز کریمی در رأس کادر فنی استقلال بود. گرچه هنوز سایه ناصر حجازی بالای سر اوست.

سرمربی سابق، مدیر فنی استقلال شد تا به شکلی محترمانه همچنان در این تیم باقی بماند.این اخباری بود که روی خروجی خبرگزاری‌های مهر، فارس و ایسنا قرار گرفت.

نشانه‌های حضور فیروز کریمی در استقلال زمانی پررنگ شد که حجازی نتوانست استقلال را به میانه بالایی جدول هدایت کند.

در این میان علی فتح‌الله‌زاده تمام داشته‌های خود را هزینه کرد تا حجازی به‌طور کامل حذف نشود، در این میان برخی از اعضای هیأت‌مدیره با دعوت از امیر قلعه نویی در دایره بررسی‌ها، زنگ خطر جدی را برای مدیرعامل و سرمربی سابق به صدا در آورد.

در مقابل این فتح‌الله‌زاده بود که گزینه سومی را رو کرد. فیروز کریمی که در اوایل فصل نیز تا پشت در استقلال آمده بود، این بار از آن عبور کرد تا هم مدیرعامل استقلال حجازی را حفظ کند و هم امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نشود.

فیروز کریمی که باید او را با عنوان سرمربی استقلال تهران مورد مخاطب قرار داد، در اولین اظهارنظر خود به همشهری به جایگاه ناصر حجازی در استقلال اشاره می‌کند و می‌گوید: «رفاقت من با حجازی مربوط به 35 سال پیش است و نظرات فنی من و وی نشانه دوستی ما‌ست. حجازی نیز نظر خود را درباره‌ برنامه‌هایش کتبا اعلام کرده است.»

فیروز کریمی اما با احتیاط از قهرمانی و کسب نتیجه در استقلال سخن می‌گوید: «قول قهرمانی برای استقلال یک صحبت کلی بوده و صحت ندارد. من هیچ مربی را به یاد نمی‌آورم که از پیش قول قهرمانی بدهد. زیرا فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌دانیم طی 11 ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

وی افزود: 2 بازی استقلال را از نزدیک تماشا کردم. یکی دربی و دیگری بازی خودمان بااستقلال و در همین 2 بازی شاهد بودم که استقلال دارای پتانسیل بالایی است، هرچند که کمی بدشانس بوده است.

از سوی دیگر مدیران باشگاه استقلال اهواز در واکنش به حضور فیروز کریمی در استقلال تهران به شکایت از او و فتح‌الله‌زاده به کمیته انضباطی اشاره می‌کنند.

در این میان هیچ واکنشی از سوی فتح‌الله‌زاده نسبت به این موضوع صورت نگرفته است و فیروز کریمی به سادگی از آن می‌گذرد و تأکید می‌کند: مشکلات خانوادگی‌ام اجازه نمی‌دهد که در تیم‌های شهرستانی فعالیت کنم و علت حضورم در تهران مشکلات خانوادگی است. در قراردادم با استقلال اهواز مسائل مالی مطرح نبود، چه؛من از نظر عاطفی و قلبی با استقلال اهواز قرارداد بسته بودم.

از سویی مانع چندانی پیش روی فیروز کریمی برای پیوستن به استقلال قرار ندارد.

برخی منابع خبری با اشاره به قرارداد سرمربی سابق استقلال اهواز در این مورد می‌گویند: فیروز کریمی براساس توافقی که ابتدای فصل با تیم اهوازی داشت، مشکلی برای فسخ قرارداد و جدایی از این تیم ندارد.

گفتنی است، پیش از این امیر قلعه نویی و فیروز کریمی برنامه‌های خود را به هیأت‌مدیره ارائه داده بودند.

هاشم ساعدی، سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع گفت: در جلسه اخیر پس از اینکه تعداد آرای دو نامزد مربیگری تیم مساوی بود، هیأت‌مدیره انتخاب مربی را به علی فتح‌الله‌زاده سپرد که بر این اساس فیروز کریمی سرمربی و ناصر حجازی مدیر فنی استقلال شد.

کد خبر 35831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز