معمای قتل پیرزن تنها در کمتر از ۱۰ روز با دستگیری زن همسایه و مرد آشنا رازگشایی شد.

تحقيقات در اين خصوص از شامگاه 29دي‌ماه همزمان با اعلام گزارش قتل پيرزني 85ساله شروع شد. قرباني كه به تنهايي در طبقه اول خانه‌اي در حوالي نواب زندگي مي‌كرد، بر اثر خفگي جانش را از دست داده بود. كارآگاهان وقتي راهي محل حادثه شدند به تحقيق از زن همسايه پرداختند. زن 44ساله به نام ناهيد نخستين كسي بود كه با جسد قرباني روبه‌رو شده بود. او به مأموران گفت:پيرزن همسايه مرا صدا زد و گفت كنترل تلويزيونش خراب شده است. او از من خواست از مغازه صوتي و تصويري يك كنترل تلويزيون بخرم اما آنجا بسته بود بعد از ظهركه دوباره به آنجا رفتم پس از خريد كنترل مجددا به خانه پيرزن برگشتم اما او به قتل رسيده بود.

كارآگاهان جنايي پس از بازبيني تصاويردوربين هاي مداربسته‌اي كه در نزديكي محل جنايت بود موفق به شناسايي تصوير ناهيد زن همسايه شدند كه هر دوبار وقتي از خانه خارج شده، مردي ناشناس حدودا 45ساله او را تعقيب كرده است. ناهيد مدعي بود كه مرد ناشناس را نمي‌شناسد اما در ادامه معلوم شد مرد جوان محسن نام دارد و قبلادر آن محله زندگي مي‌كرد. به اين ترتيب وي دستگير شد و در بازجويي‌ها به قتل پيرزن با همدستي ناهيد اقرار كرد و گفت: پس از جدايي از همسرم در دام اعتياد گرفتار شدم و مي‌دانستم ناهيد هم گاهي شيشه مي‌كشد.

همين موضوع باعث صميمي‌شدن رابطه ما شد. ناهيد خيلي هواي مرا داشت تا اينكه يك‌ماه پيش از جنايت او مرا به عنوان نظافتچي به پيرزن معرفي كرد و به آنجا رفتم كه پس از آن، چندين بار پيشنهاد سرقت از خانه پيرزن را مطرح كردم اما ناهيد زيربار نمي‌رفت تا اينكه بالاخره پذيرفت و روز حادثه قرار شد در ورودي ساختمان را باز بگذارد تا نقشه را اجرا كنم.

وي ادامه داد: در آپارتمان پيرزن را زدم و وقتي در را باز كرد، در را محكم به صورتش كوبيدم و او به داخل پذايريي پرتاب شد. پس از آن با طناب دست و پا و دهان پيرزن را بستم، هنگامي‌كه دستان مقتول را از پشت سر بستم حين پيچاندن دستانش، دست چپش دچار شكستگي شد.

پس از آن يك انگشتر طلاي پيرزن را سرقت كردم اما هرچه به‌دنبال طلا وجواهراتش گشتم، اثري از آنها نبود. در نهايت ناهيد را صدا زدم و از او جوياي محل طلاها شدم اما او گفت احتمالا پيش دختر پيرزن است. هردويمان رودست خورديم و در نهايت با سرقت يك دستگاه ويدئو، يك تخته فرش دستباف و يك دستگاه پلي استيشن از آنجا خارج شديم كه بعد از طريق ناهيد متوجه شدم پيرزن بر اثر خفگي جان باخته است. ‎ در همين حال سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران گفت: با دستگيري ناهيد و اعترافات وي، هر دو متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرارگرفتند.

کد خبر 360090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha