مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

‌معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه امروز آژانس‌های آنلاین به دغدغه خاطر مجموعه رانندگان آژانس‌های کرایه خودرو و تاکسی تبدیل شده، چرا که با معیشت و زندگی آنها سروکار دارد، گفت: واقعیت این است که مردم از این آژانس‌ها استقبال و آنها را انتخاب کرده‌اند.

مازيار حسيني در مورد موضع مديريت شهري درباره آژانس‌هاي موبايلي پاسخ داد: اگر شهروندان موافق اين آژانس‌ها هستند، حتما شهرداري تهران نيز با آنها موافق است و اگر اين مُدهاي حمل‌ونقلي، منجر به افزايش درآمد رانندگان از يك سو و كاهش هزينه‌هاي مسافران از سوي ديگر مي‌شود، بايد بگويم چرا كه نه؟ وي با تأكيد بر اينكه با توجه به اهميت موضوع، در مباحث حاكميتي مربوط به آژانس‌هاي آنلاين دخالت ‌ و جلساتي را به اين منظور برگزاركرديم، اضافه كرد: اگر اين اَپ‌ها از سيستم قانوني پيروي و از رانندگان تاكسي و آژانس‌هاي معتبر استفاده كنند، ما درخصوص ادامه فعاليت آنها راضي هستيم. معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه ما دشمن تكنولوژي نيستيم و اگر تكنولوژي به‌صورت قانوني مورد استفاده قرار بگيرد و به كمك مردم بيايد، آن را به‌عنوان حاكميت مورد حمايت قرار مي‌دهيم، اظهار كرد: تا 2هفته آينده، اسامي اَپ‌هاي مجاز را اعلام مي‌كنيم. ‌وي با تأكيد بر اينكه مردم نسبت به رانندگان تاكسي اعتماد و اطمينان كامل دارند، اضافه كرد: بسياري از ما هنوز داستان «خفاش شب» را فراموش نكرده‌ايم و با فعاليت مسافربرهاي غيررسمي، عملا تضميني براي تكرار اينگونه اتفاقات تلخ وجود ندارد و همه بايد مراقب باشيم ماجراي «خفاش شب» تكرار نشود.

  • امكان فعاليت 140هزار راننده در اَپ‌هاي مجاز

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه اَپ‌هايي كه معرفي مي‌شوند، متعلق به شهرداري تهران نخواهند بود و به بخش خصوصي تعلق دارند، اظهار كرد: با احترام به منطق اقتصاد، اعتقاد داريم منطق اقتصادي بايد پشتوانه موضوع اَپ‌هاي مجاز باشد، چرا كه اگر غيراز اين باشد، اين اَپ‌ها بعد از مدتي شكست مي‌خورند. دكتر مازيار حسيني با بيان اينكه حضور بسياري از افراد از شهرهاي دور و نزديك براي انجام مسافركشي در تهران، جزو آفت‌هايي است كه امروز در موضوع مسافربرهاي شخصي با آن روبه‌رو هستيم، تصريح كرد: واقعيت اين است كه همه مسائل را نمي‌توان به‌راحتي بازگو كرد اما در اين زمينه بايد بگويم احساس خطر مي‌كنيم. وي با تأكيد بر اينكه ما ‌، خود را موظف به حفظ جان و مال مردم مي‌دانيم و مكلف هستيم به فكر مردم باشيم، اضافه كرد: حدود 40هزار راننده تاكسي‌هاي گردشي و نيز حدود 100هزار راننده آژانس‌هاي معتبر به راحتي در بستر اَپ‌هاي مجاز كه اسامي آنها به‌زودي اعلام مي‌شود، قابل تعريف هستند و فعاليت آنها امكان‌پذير است.

کد خبر 364106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha