یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همزمان با پخش دومین قسمت از مجموعه «ایستاده در غبار» از شبکه یک، محمدحسین مهدویان با انتشار متنی در فضای مجازی نارضایتی خود را از سریال شدن نسخه سینمایی بهترین فیلم جشنواره سی‌وچهارم فجر آشکار کرد.

تلویزیون

به گزارش همشهري، درحالي‌كه خبر پخش نسخه تلويزيوني ماجراي زندگي سردار جاويدالاثر سپاه اسلام اوايل امسال منتشر و از جمعه گذشته عملياتي شد اما فيلمساز جوان زماني از نارضايتي خود پرده برداشت كه ديگر كار از كار گذشته بود. مهدويان همزمان با پخش قسمت دوم ايستاده در غبار نوشت: «خيلي‌ها مي‌پرسند چرا حرفي از سريال نزدم. پاسخ خيلي ساده است؛ چيزي را كه هنوز خودم نديده‌ام به كسي توصيه نمي‌كنم. نه اينكه نگذاشته باشند ببينم. نه، خودم ترجيح دادم نبينم.»

او با اشاره به اينكه فقط نسخه 104دقيقه‌اي ايستاده در غبار را قبول دارد، ادامه داد: «اين سريال براساس يك توافق قديمي آماده شد و من هم به دلايلي بايد تن مي‌دادم. چاره‌اي نبود. الان هم واقعا درست نمي‌دانم اين نسخه ناديده اصلا خوب از آب درآمده است يا نه اما حتي با فرض اينكه عالي هم شده باشد، علاقه‌اي به ديدنش ندارم. ايستاده در غبار از نگاه من همان فيلم سينمايي ۱۰۴‌دقيقه‌اي است.»

اين گلايه‌ها كه تا عصر روز گذشته مورد پسند حدود 4هزار نفر هم واقع شده بود، با پاسخ مدير روابط عمومي سازمان اوج مواجه شد كه درواقع تهيه‌كننده نسخه‌هاي سينمايي و تلويزيوني ايستاده در غبار است. محمد ذوقي نامه‌اي صميمي به مهدويان نوشت و با يادآوري گذشته‌هاي نه‌چندان دور و موافقت خود او با توليد 2نسخه متفاوت از داستان زندگي سردار احمد متوسليان، چند كنايه هم به فيلمساز جوان و ناراحتي‌هاي گاه و بي‌گاه او زد.

در بخشي از نامه ذوقي آمده است: «سالگرد ربايش حاج‌احمد نزديك بود و كم‌كم داشت آش خوش‌رنگ و لعاب ايستاده در غبار از دهن مي‌افتاد. چه انتظاري از ما داري؛ جز اينكه بعد از اين همه مماشات، يا علي بگوييم و سريال را برسانيم؟ سريالي كه تعهد تو بود و حالا دلت نمي‌خواست باشد. مگر خودت نبودي كه خط اصلي تدوين سريال را دادي؟ مگر كسي دخالتي در بخش‌بندي سريال و گرفتن راش‌ها داشت جز خودت؟»

با يا بدون گلايه‌هاي مهدويان، نسخه تلويزيوني ايستاده در غبار همزمان با سالروز ربوده‌شدن سردار جاويدالاثر متوسليان تا پايان هفته روي آنتن خواهد بود و اين ماجرا جمعه آينده با پخش فيلم سينمايي آن به پايان مي‌رسد؛ همان نسخه 104دقيقه‌اي كه خالق «ماجراي نيمروز» مي‌گويد فقط آن را تأييد مي‌كند.

کد خبر 374887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha