معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ۶ پروژه عمرانی فرامنطقه‌ای پایتخت بازدید کرد.

شهرداری تهران

به گزارش معاونت فني و عمراني شهرداري تهران،‌ پيروز حناچي در نخستين بازديد ميداني خود پس از تصدي سمت معاون فني و عمراني شهردار تهران به پروژه احداث زيرگذر تقاطع غيرهمسطح بزرگراه شهيد خرازي با محور 45متري شهيد باقري رفت تا از نزديك در جريان روند تكميل اين پروژه قرار گيرد؛ پروژه‌اي كه پيشرفت عمليات اجرايي آن از مرز 95درصد فراتر رفته و در مراحل نهايي تكميل و آماده‌سازي قرار دارد.

پروژه احداث تقاطع غيرهمسطح بزرگراه شهيد حكيم با بلوار المپيك با بيش از 60درصد پيشرفت فيزيكي از ديگر پروژه‌هاي مورد بازديد معاون فني و عمراني شهرداري تهران در پهنه غرب پايتخت بود؛ تقاطعي كه پس از تكميل و راه‌اندازي علاوه بر تقويت ارتباط محله‌هاي موجود در ضلع شمال بزرگراه شهيد حكيم با شبكه معابر بزرگراهي پايتخت، دسترسي بزرگراهي به ورزشگاه آزادي را تسهيل مي‌كند.

زيرگذر جنوب به جنوب بزرگراه يادگار امام(ره) كه وظيفه تكميل گردش‌هاي ترافيكي تقاطع بزرگراه يادگار امام(ره) با خيابان آزادي را بر عهده دارد، پروژه ديگري بود كه طي اين بازديد ميداني مورد پايش معاون فني و عمراني شهرداري تهران قرار گرفت. حناچي در ادامه به كارگاه پروژه احداث زيرگذر ادامه بلوار استاد معين و اتصال آن به خيابان شهيد اكبري رفت. پروژه احداث ادامه بزرگراه يادگار امام(ره) حدفاصل ميدان شهيدان تا ميدان فتح، مقصد بعدي معاون فني و عمراني شهرداري پايتخت بود.

حناچي و هيأت همراه ضمن عبور از پادگان جي و پيمايش بخش‌هاي مختلف اين پروژه بزرگراهي، در جريان آخرين تلاش‌هاي انجام شده قرار گرفتند.بازديد از پروژه احداث زيرگذر كوي نصر در تقاطع بزرگراه شهيد چمران با بزرگراه جلال آل احمد، پايان بخش نخستين بازديد ميداني معاون فني و عمراني شهرداري تهران بود.

کد خبر 386208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha