همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان از داود میر باقری، کارگردان آثار دینی در صدا و سیما، قدردانی کرد.

قدر دانی وزیر بهداشت از میر باقری

سید حسن هاشمی گفت: آرزو می‌کنم بیشتر مانوس با قرآن باشیم و از معارف قرآنی درس بگیریم البته هر کس موقعیت بالاتری داشته باشد، مسئولیت بیشتری هم دارد از این رو مسئولان کشور در قبال این موضوع، مسئولیت سنگین‌تری به عهده دارند.

وزیر بهداشت افزود: امیدوارم قرآن در زندگی مردم و در عرصه جامعه حضور پررنگ‌تری داشته باشد، خوشبختانه، قرآن پس از انقلاب اسلامی از مهجوریت مزمن گذشته، خارج شد و قرار شد که به عرصه زندگی مردم و به صحنه سیاست و اجتماع بازگردد که به نیکوترین وجه بتوان آن را به تصویر کشید، که این موضوع را در کار زیبای امام علی (ع) میرباقری به خوبی شاهد بودیم.

هاشمي اظهار داشت: استاد میرباقری بخشی از اسلام ناب را به تصویر کشیدند و آثار بسیار اثرگذار و ماندگاری خلق کردند. خاطرات ماندگاری از برنامه‌های زیبایی که استاد میرباقری به یادگار گذاشته برای همیشه در ذهن خود زنده نگه می‌داریم و به خاطر همه تلاش‌ها و زحماتشان در این عرصه از ایشان سپاسگزاریم و آرزومند سلامتی و پایداری این هنرمند کشورمان هستیم.

وزیر بهداشت افزود: به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان دست ایشان را می‌بوسم و منتظر کار زیبایشان درباره شخصیت سلمان فارسی هستیم، ایشان از برجستگان صدر اسلام بود که در دوران انقلاب همه افتخار می‌کردیم سیره آن بزرگوار را در زندگی شخصی و اجتماعی خود دنبال می‌کنیم.

کد خبر 390860

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha