همشهری آنلاین: رقابت های مرحله گروهی پایان یافت و با انجام دیدارهای مرحله حذفی، دو نماینده از کشورمان مسابقه فینال را برگزار خواهند کرد.

Amir Sarkhosh

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مرحله گروهی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا با انجام 90 بازی به پایان رسید و از هر گروه سه بازیکن راهی مرحله حذفی شدند که سهم ایران از 24 بازیکن صعود کرده به مرحله حدفی، شش بازیکن با نام‌های امیر سرخوش، احسان حیدری‌نژاد، علی قره‌گوزلو، سیاوش مزینی، محمد لب‌آبی و علیرضا خداپرست بود.

مرحله حذفی هم بعد از ظهر چهارشنبه (19 ارديبشهت) پیگیری شد که طی آن سیاوش مزینی با برتری 4 بر 0 مقابل محمد لب‌آبی به پیروزی رسید و علیرضا خداپرست نیز موفق شد با نتیجه 4 بر 1 برابر آیونگ فیو از کشور میانمار به پیروزی دست یابد.

روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم پایانی علی قره گوزلو با نتیجه 4 بر 0 مقابل حریف هندی به پیروزی رسید، امیر سرخوش در مقابل حریفی از افغانستان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و احسان حیدری‌نژاد 4 بر 2 برابر علیرضا خداپرست به پیروزی دست یافت، اما سیاوش مزینی با نتیجه 4 بر 1 مقابل حریفی از پاکستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در مرحله یک چهارم پایانی هم علی قره‌گوزلو در یک بازی نفس‌گیر با برتری 5 بر 4 مقابل حریف قدرتمندی از پاکستان راهی نیمه نهایی شد. از سوی دیگر امیر سرخوش در حالی که با نتیجه 4 بر 1 عقب بود، با یک بازی حساب شده نتیجه را 5 بر 4 به صود خود به پایان رساند و احسان حیدری‌نژاد نیز با برتری 5 بر 0 مقابل حریفی از تایلند راهی نیمه نهایی شد.

و بالاخره بعد از ظهر جمعه امیر سرخوش با برتری 5 بر 2 مقابل محمد بیلال از پاکستان راهی فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا شد. در دیگر دیدار اين روز نيز علی قره‌گوزلو با برتری 5 بر 4 مقابل احسان حیدری‌نژاد در کنار امیر سرخوش برای قهرمانی خواهد جنگید.

مرحله فینال پيكارهای اسنوکر قهرمانی آسیا شنبه 22 اردیبهشت ماه راس ساعت 11:00 بین علی قره‌گوزلو و امیر سرخوش برگزار می‌شود.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا 16 تا 22 اردیبهشت ماه با حضور یازده کشور در تبريز در حال برگزاری است.

 

کد خبر 405166

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha