دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

لورنزوفلاهرتی در 24 نوامبر سال 1967 در شهر رم ایتالیا متولد شد

پدرش هلندی و مادرش ایتالیایی است. او در مجموعه جنایت‌های غیر‌حرفه‌ای  در نقش ریکاردو لوکاس بازی می‌کند،  همین موضوع سبب افزایش علاقه‌مندی دوستداران این هنرپیشه ایتالیایی به مجموعه تلویزیونی جنایت‌های غیرحرفه‌ای شده است.

از آنجایی‌که لورنزوفلاهرتی در سری اول مجموعه  تلویزیونی «گروه پلیس» نیز حضور داشته است، با فضای مجموعه‌های پلیسی و چگونگی شرایط کار در این مجموعه‌ها ناآشنا نبود. زمانی که برای ایفای نقش در «جنایت‌های غیرحرفه‌ای» انتخاب شد با اشتیاق و علاقه‌ای فراوان پیشنهاد حضور در این مجموعه را پذیرفت.

علیرغم علاقه‌ای که او برای همکاری در این مجموعه داشت، به دلیل وجود شباهت‌های زیاد این مجموعه با مجموعه تلویزیونی آمریکایی CSI در پذیرفتن این نقش بسیار تردید داشت.

آنچه  این مجموعه را از همتای آمریکایی‌اش متمایز می‌سازد نزدیک بودن حوادث و داستان‌های آن به حقایق زندگی روزمره انسانهاست.

فلاهرتی نیز پس از تحقیق درباره داستان این مجموعه دریافت که با توجه به موضوع داستان می‌توان پیش‌بینی کرد که مجموعه جنایت‌های غیرحرفه‌ای می‌تواند در جذب مخاطبان برنامه‌هایی با مضمون پلیسی‌جنایی و به‌خصوص مخاطبان گروه سنی نوجوان و جوان به موفقیت قابل توجهی دست یابد.

این هنرپیشه موفق ایتالیایی از  سن  18 سالگی با حضور در یک فیلم سینمایی و پذیرفتن نقشی کوتاه فعالیت هنری خود را ‌آغاز کرد و 2 سال بعد با حضور در فیلم ملاقات در لیورپول فعالیت‌های خود در این عرصه را ادامه داد و پس از آن بازی در تئاتر را نیز تجربه کرد. او در اوایل دهه  90 میلادی در فیلم کوهستان الماس که براساس کتابی از یک نویسنده ایتالیایی نوشته شده بود به ایفای نقش پرداخت و پس از آن فعالیت در مجموعه‌های تلویزیونی را نیز به کارنامه هنری خود اضافه کرد.

در سال  2002 در سری اول و دوم مجموعه تلویزیونی ایتالیایی گروه پلیس حضور پیدا کرد و موفقیت این مجموعه تلویزیونی در جذب مخاطبان توانست زمینه مناسبی برای ادامه فعالیت‌های هنری او در دیگر مجموعه‌های تلویزیونی را  فراهم کند. جنایت‌های غیرحرفه‌ای از آخرین فعالیت‌های او در مجموعه‌های تلویزیونی است که  در سری اول و دوم این مجموعه حضور داشته است.

alexisweet.com

کد خبر 41730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز