فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه امنیت، بهترین هدیه برای همه است، اظهار داشت: پلیس در ایام تعطیلات نوروزی با تمام توان در خدمت مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات و بعد از آن ایام نوروز افزود: پلیس امنیت انتخابات را در پیش دارد که باید فضای امنی برای مردم فراهم نماید.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خود را برای طرح نوروزی آماده می‌کند، تصریح کرد: تمهیدات لازم پیش بینی شده و دنبال برقراری یک فضای بسیار مطلوب و امن برای مردم هستیم تا به استقبال سال جدید بروند و از تعطیلات نوروزی به نحو شایسته‌ای استفاده کنند.

سردار مقدم درخصوص راهکارهای ارتقاء امنیت مرزهای کشور عنوان کرد: تقویت واحدهای مرزبانی و همکاری در فعالیت‌های مشترک مرزی با کشورهای همجوار برای جلوگیری از تحرکات سوء امنیتی در دستور کار پلیس قرار دارد که در این رابطه در سطوح خوب هیات‌هایی را مرتب به کشورهای دیگر اعزام می‌کند.

رئیس پلیس کشور خاطر نشان کرد: از دیگر کشورها هم هیات‌هایی را به تهران می‌فرستند و با تقویت مرزبانی و قرارگاه‌های مرزی وضع روبه بهبود است که انشاء‌الله سال آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

کد خبر 43263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز