چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۲۱:۰۶
۰ نفر

مهدی معزی: حالا دیگر پرسپولیس به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر به استقبال دیدارهای این هفته نمی‌رود.

34 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم؛ شروعی است دوباره برای رسیدن به پله اول لیگ. البته اگر پرسپولیس بتواند دوباره راه بردن را پیدا کند.

باخت به پاس همدان، و پگاه و تساوی مقابل ابومسلم نمی‌تواند، مطلعی مناسب باشد برای ادامه رقابت‌ها. که البته قطبی، سرمربی قرمزها هدفی جز قهرمانی از تیمش نمی‌خواهد.

او که این روزها، با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، تازه به حقیقت فوتبال ایران پی برده: «اختلاف‌سازی‌ها برای پرسپولیس را در هیچ جای دنیا ندهده‌ام.» اما او ادامه می‌دهد: «باز هم می‌گویم که حتی با کسر 6 امتیاز قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.»

قطبی با دل پری می‌گوید: «در پرسپولیس همه با هم برادرند و هیچ مشکلی و اختلافی بین کسی وجود ندارد. ما باید فوتبال‌مان را حرفه‌ای‌تر کنیم. در ایران داستان‌هایی در مورد وجود اختلاف در پرسپولیس می‌شنوم که هیچ کجای دنیا ندیده‌ام و با همین مسائل به دنبال ایجاد مشکل در پرسپولیس هستند.»

تیم او به مصاف پیکان می‌رود، دیگر دوست ندارد که تیمش در این بازی هم نبرد: «ما همیشه به قهرمانی فکر کردیم.

بازی با پیکان هم مثل بازی‌های دیگر است که ما می‌خواهیم در آن به پیروزی برسیم.» اما پورمهدی، مربی پیکان بدجور برای قطبی کری می‌خواند: «در بازی روز جمعه می‌توانیم تیم پرسپولیس را هم مثل استقلال شکست دهیم.»

تیم او که در بازی قبلی برابر سپاهان و با ده نفره شدن پیکان، یک تساوی از این تیم اصفهانی گرفت، نمی‌خواهد که امتیاز این بازی را از دست بدهند:«بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و از انگیزه‌ بالایی برای این بازی دارند. طی جلسات تمرینی این هفته با بازیکنان آنها را نسبت به وظایف و برنامه‌های کادر فنی برای شکست پرسپولیس آگاه کرده‌ایم.»

پورمهدی از اهداف تیمش هم صحبت می‌کند: «به دنبال یک بازی هجومی و بهبود شرایط خود در جدول هستیم و در صورتی که موفق نشویم امتیاز لازم را به دست آوریم در ادامه‌ بازی‌های لیگ به مشکل خواهیم رسید.»

او در خصوص محروم و مصدومیت‌های تیمش هم گفت: «هر چند که کندو را به دلیل محرومیت و سرآسیابی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم اما، بازیکنان دیگر نشان داده‌اند که می‌توانند جایگزین مناسبی برای آنها باشند.»

البته دو بازیکن دیگر را هم به این لیست اضافه کرد: «حضور خانقلی و باقری هم در این بازی معلوم نیست.»

او درباره دروازه‌بان تازه به خدمت گرفته پیکان هم گفت: «به دلیل مصدومیت آشنا از ناحیه‌ کتف ما در بازی با سپاهان مجبور به استفاده از رونی شدیم و این بازیکن نیز عملکرد قابل قبولی داشت. هر چند که هنوز تصمیم نگرفته‌ایم از کدام دروازه‌بان برای بازی مقابل پرسپولیس استفاده کنیم اما، مهم این است که هر دو گلر آماده هستند.»

اما حرف‌های آخر پورمهدی این گونه تمام شد: «هم اکنون شرایط لیگ به صورت است که همه‌ تیم‌ها هم از لحاظ امتیاز و هم از لحاظ فنی به هم بسیار نزدیک بوده و همین موضوع کار را برای پیش‌بینی نتایج دشوار می‌کند.»

اما پرسپولیس هم برای این بازی با مشکلاتی روبه‌روست. اما انگار تنها مشکل این تیم حل شده. کریم‌ باقری‌ که‌ در دیدار مقابل‌ ابومسلم‌ از ناحیه‌ کشاله‌ ران‌ و قفسه‌ سینه‌ آسیب‌ دید و تحت‌ مراقبت‌ قرار گرفت، از شرایط‌ جدید خود ابراز رضایت‌ کرد و اعلام‌ کرده: «مشکل‌ خاصی‌ نیست.»

اما فرید زرینه‌، پزشک پرسپولیس در این رابطه گفت: «جمعه این موضوع را مشخص می‌کنم. آقایی هم که با کمی مشکل موجه بوده، بهتر شده و می‌تواند پرسپولیس را برای بازی جمع همراهی کند.»

محمد نصرتی‌ مدافع‌ هم که‌ از ناحیه‌ زانو احساس‌ درد داشت، چند جلسه‌ای‌ را به‌ فیزیوتراپی‌ پرداخت.

طبق‌ گفته‌ فرید زرینه‌ پزشک‌ پرسپولیس، نصرتی‌ روز پنجشنبه‌ تست‌ نهایی‌ را می‌دهد تا اگر مشکل‌ خاصی‌ نداشت، برابر پیکان‌ در ترکیب‌ پرسپولیس‌ قرار بگیرد. قطبی‌ که از عملکرد باقری‌ها در بازی با ابومسلم شاکی به نظر می‌رسید، قصد دارد هر طور که‌ شده، در این‌ بازی‌ از وجود نصرتی‌ استفاده‌ کند.

همشهری امارات

کد خبر 44212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز