پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ممکن است شما هم با افرادی مواجه شده باشید که ترکیب و رنگ لباس‌های تنشان به هم مربوط نیست و هرکدام ساز خودشان را می‌زنند و موجب به‌هم‌ریختگی ظاهری‌شان شده است.

ست كردن لباس

برخی از اصول سِت‌کردن کفش با کت‌وشلوار را برای مردان به‌صورت مختصر در ادامه مطلب آورده‌ایم که کمک می‌کند انتخاب مناسب‌تری برای تیپ ظاهری خود داشته باشند. به‌طور مثال، برای کت‌وشلوار مشکی چندان جالب نخواهد بود که کفش قهوه‌ای یا عسلی انتخاب کرد؛ اما در عوض برای خانواده‌ رنگ آبی می‌توانید از هر سه رنگ قهوه‌ای، عسلی و مشکی استفاده کنید.  

  • کت‌وشلوار مشکی با کفش مشکی

کت‌وشلوار مشکی از آن دست لباس‌هایی است که در کمد لباس تمام آقایان پیدا می‌شود. کت‌وشلوار مشکی هیچ تناسبی با رنگ‌های روشن‌تر ندارد، از این رو بهتر است که برای این رنگ کت‌وشلوار، کفشی مشکی انتخاب کنید تا ظاهرتان یکدست و متناسب به نظر آید. در این شرایط که سر تا پایتان مشکی است می‌توانید بقیه لباس‌ها یا اکسسوری‌هایتان را رنگی انتخاب کنید. اگر می‌خواهید کمی جذاب‌تر به نظر آیید، کفش چرمی مدرن‌تر را به جای مدل‌های سنتی انتخاب کنید.

  • کت‌وشلوار سورمه‌ای با کفش مشکی

کت‌وشلوار سورمه‌ای را برعکس کت‌وشلوار مشکی می‌توانید با هر رنگ کفشی ست کنید. کفش‌های مشکی، قهوه‌ای و شرابی بهترین انتخاب برای این رنگ لباس هستند. تنها باید ببینید که کدامیک بیشتر با سلیقه شما جور درمی‌آید.

کفش‌های مشکی با کت‌وشلوار به رنگ سورمه‌ای، به‌خصوص سورمه‌ای پررنگ به‌خوبی ست می‌شوند. با پوشیدن کفش‌های چرم کلاسیک حتی می‌توانید ظاهرتان را شیک‌تر از قبل سازید. فرقی نمی‌کند که مدل کفش چرمی شما چیست، شما می‌توانید هر مدل کفشی را که خواستید به پا کنید و از ظاهر شیک و زیبایتان نهایت لذت را ببرید.

  • کت‌وشلوار سورمه‌ای با کفش قهوه‌ای

کفش‌های قهوه‌ای از این جهت که رنگی گرم دارند، مکمل کت‌وشلوار سورمه‌ای که رنگی سرد دارد، هستند. بنابراین با پوشیدن این دو رنگ با هم، تیپ ظاهری شما تکمیل خواهد شد. این تیپ برای مکان‌هایی که می‌خواهید از حالت یکنواختی و سادگی بیرون آیید و کمی تنوع به ظاهرتان دهید، مناسب است.

  • کت‌وشلوار خاکستری تیره با کفش مشکی

درست مانند کت‌وشلوار مشکی که با کفش مشکی جور در می‌آید، کفش چرم مشکی رنگ نیز برای کت‌وشلوار خاکستری مناسب است. این ترکیب‌بندی بسیار ساده و شیک است. بنابراین اگر می‌خواهید به یک مراسم رسمی بروید، پس از کت‌وشلوار مشکی، ما این تیپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  • کت‌وشلوار خاکستری روشن با کفش مشکی

همانطور که با کت‌وشلوار خاکستری تیره کفشی مشکی ست کردید، با خاکستری روشن نیز می‌توانید کفشی مشکی به پا کنید. این رنگ کفش به ظاهر شما حالتی رسمی‌تر می‌دهد.

  • کت‌وشلوار خاکستری روشن با کفش قهوه‌ای

کت‌وشلوار خاکستری روشن به طرز غیرمنتظره‌ای با کفش‌های قهوه‌ای جور درمی‌آید. رنگ گرم قهوه‌ای مکملی برای رنگ سرد کت‌وشلوار است.  اگر می‌خواهید ظاهری مدرن‌تر داشته باشید، کفشی به رنگ قهوه‌ای روشن و برای ظاهری سنتی، قهوه‌ای تیره به پا کنید.

  • کت‌وشلوار کرم با کفش قهوه‌ای روشن

کفش‌های قهوه‌ای روشن بهترین انتخاب برای کت‌وشلوارهای رنگ روشنی مانند کرم هستند. این رنگ کفش و مدل کلاسیک آن برای مهمانی‌های رسمی نیز بسیار انتخاب خوبی است.

  •  کت‌وشلوار کرم با کفش سفید

اگر در فکر مهمانی‌های کمی غیررسمی‌ هستید، کفش سفید نیز گزینه خوبی در کنار کت‌وشلوار کرم است.  فقط یادتان باشد که مدل کفشی که انتخاب می‌کنید اسپورت باشد.

کد خبر 460945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha