سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران از کودکان بستری در بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید عیادت کرد و به همه کودکان بیمار بسته فرهنگی هدیه داد.

دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در حاشیه ملاقات کودکان بیمار با اشاره به سنت خوب عیادت از بیماران در همه ایام به ویژه روزهای پایانی سال گفت: ملاقات از کودکان بیمار و اهدای هدیه به آن‌ها در آغاز سال جدید، حرکت خوبی است که به همت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری انجام می‌شود و امروز ما هم اینجا هستیم تا از کودکان بیمار بیمارستان مفید که از بیمارستان‌های قدیمی و نمونه کودکان است عیادت کنیم.

وی افزود: در حد توان به مجموعه بیمارستان و بیماران نیازمند کمک خواهیم کرد و همچنین در بخش فرهنگی نیز برای همه شهروندان و به ویژه کودکان بیمار بستری در بیمارستان‌های تهران برنامه‌هایی را تدارک دیده شده است.

عکس‌ها: روابط عمومی شهرداری تهران

وی با بیان خدمات شهرداری تهران در حوزه کمک به بیمارستان‌های شهر گفت: بخشی از فعالیت شهرداری خدمات جانبی است که همه شهروندان از آن استفاده می‌کنند، مانند خدمات عمرانی، بهداشتی و ... و بخش دیگر در ارتباط با کارهای اساسی‌تر است که در تهران و در حوزه سوانح سوختگی به دلیل فعالیت ما در حوزه آتش نشانی می‌توانیم در این بخش کمک کنیم و بخشی دیگر مربوط به کودکان است که سعی می‌کنیم با فراهم کردن شرایط مناسب برای متخصصانی که دانش لازم و کافی را در این زمینه دارند مشکلات را کمتر کنیم.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌های شهردای تهران در آخرین سه شنبه سال اظهار کرد: پایانه های نشاط در سطح شهر تهران که تمامی شهروندان هم از قبل با آن‌ها آشنایی دارند در این روز فعال است و شرایطی فراهم شده تا مردم علاوه بر تفریح از فضای موجود نیز استفاده کنند و خطری برای خود و دیگران ایجاد نکنند. همچنین با بخش‌های مختلف مانند نیروی انتظامی، شورایاری‌ها و تشکل‌های غیر دولتی نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش شهردار تهران عصر دوشنبه 27 اسفند از تمامی بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید عیادت کرد و بسته‌های نوروزی ویژه کودکان بستری در بیمارستان‌های شهر را به آن‌ها اهدا کرد.

بسته‌های فرهنگی ویژه نوروز قرار است بین تمامی 5 هزار کودک بستری در بیمارستان‌های شهر تهران توزیع شود.

کد خبر 46786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز