همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین فتح‌المبین، رزمایش این عملیات توسط دلاوران تیپ 45 مستقل تکاور ارتش در کنار یادمان این عملیات در منطقه عمومی شوش برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که کاروان‌های راهیان‌نور نیز حضور داشتند سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرودهای حماسی توسط رزم نوازان تیپ 45 تکاور ارتش اجرا شد.

در این مراسم امیر سیدعلی مهرابی فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان عملیات فتح‌المبین، از آن به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌ها یاد کرد و با اشاره به توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان در مقابل توطئه‌های دشمنان گفت: امروز هم سرافرازان میهن اسلامی با آمادگی دوچندان، آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب، شهیدان و مرزهای کشور هستند.

همچنین، سرهنگ یاسینی فرمانده تیپ 45 تکاور ارتش در سخنانی به دستاوردهای عملیات فتح المبین در دوم فروردین 1361 اشاره کرد و گفت: دلاوران ارتش و سپاه در سایه فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) در این نبرد سرنوشت‌ساز، ارتش عراق را منهدم کردند.

کاروان‌های راهیان‌نور در این مراسم با غبارروبی و ‌عطرافشانی مزار شهدای گمنام یاد و خاطره شهیدان عملیات فتح‌المبین را گرامی داشتند

کد خبر 46965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز