مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: همه بزرگراه‌های غربی تهران به شرق با تکمیل بزرگراه آسیا اتصال می‌یابند

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این که عملیات اجرایی بزرگراه آسیا بر اساس زمان بندی در حال انجام است، گفت: با پایان این بزرگراه همه بزرگراه‌های غربی تهران به شرق متصل می‌شود که این امر می‌تواند نقش عمده‌ای در تسهیل ترافیک پایتخت داشته باشد.

دکتر مسعود نصر آزادانی، مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سما با بیان این مطلب گفت: پروژه بزرگراه آسیا بر اساس زمان‌بندی پیش می‌رود و در حال حاضرعملیات اجرایی پل های نیایش‌‌، همت - رسالت، شهید کاشانی و فردوس در دست اقدام است.

نصر آزادانی در ادامه اظهار کرد: رفع معارضان ملکی و تاسیساتی مسیر این بزرگراه با طول 5/7 کیلومتر به تدریج  ادامه دارد و با توجه به پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی بزرگراه در حال پیگیری و اجراست.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به هزینه 70 میلیارد تومانی پیش بینی شده برای این بزرگراه، افزود: تلاش می‌کنیم در اسرع وقت مسیر بزرگراه آسیا قابل بهره برداری باشد و به تدریج فازهای مختلف آن به بهره برداری برسد.

نصر آزادانی با اشاره به نقش این بزرگراه در تسهیل ترافیک پایتخت، گفت: با پایان و تکمیل بزرگراه آسیا، همه بزرگراه‌های غربی تهران به شرق متصل می‌شوند که در این صورت می‌توان بار ترافیکی را بین ورودی اصلی بزرگراه تهران- کرج و دیگر بزرگراه‌های اصلی غرب تهران مانند بزرگراه رسالت و همت توزیع و متعادل کرد.

کد خبر 47910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز