یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: برای اجرای ماده ۹ قانون تملیک شهرداری‌ها به منظور تملیک ایستگاه‌های خط ۲ قطارشهری اصفهان، دستورات قضایی برای زمین‌هایی که به تأیید وزارت کشور رسیده، صادر شد.

خط دو متروی اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا توکلی یکشنبه سیزدهم بهمن در حاشیه بازدید از خط ۲ قطار شهری اصفهان اظهار کرد: کار ساخت قطارشهری اصفهان، کار بسیار سنگین و طاقت‌فرسایی بوده و ریسک‌پذیری این فعالیت عمرانی بسیار بالا است و امیدوار هستیم که در این زمینه اتفاقات مثبتی صورت گیرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: رویکرد دادستانی استان اصفهان این است که در حوزه قضایی اقدامات لازم به منظور کمک به این پروژه بزرگ، صورت پذیرد، تلاش ما این است که کمک حال پروژه قطار شهری اصفهان باشیم و دیدگاه این است که مشکلات و گره‌های سر راه این پروژه را برطرف کنیم.

وی افزود: دستورات قضایی در بحث ماده ۹ و تملیک ایستگاه‌های خط ۲ مترو اصفهان و در محدوده‌ای که وزارت کشور تأیید کرده با مراعات حقوق مردم صادر شده است.

توکلی بیان کرد: با توجه به دستور قضایی برای تملیک زمین‌های مورد نیاز ایستگاه‌های خط دوم قطارشهری اصفهان،  باید سعی شود در ابتدا با توافق و تعامل مسیرها بازگشایی شود، چنانچه مشکلی پیش آمد با استفاده از ابزارهای قانونی ورود خواهیم کرد، رویکرد ما همکاری با مسئولان پروژه، با رعایت حقوق مردم به منظور تکمیل هرچه سریع‌تر خط دوم قطارشهری اصفهان بوده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: در مورد راه‌اندازی مترو، سال‌هاست که در اصفهان درگیر آلودگی هوا هستیم و این موضوع نگرانی‌های بسیاری را به دنبال داشته است و با توجه به مشکلات مختلفی که در زمینه حمل و نقل مردم با آن مواجه هستیم، اجرای پروژه مترو نیاز مبرمی است.

کد خبر 481808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha