دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیگ برتر فوتبال کشور که قرار بود با یک تعطیلی 40 روزه مواجه شود زودتر تمام می‌شود تا تعطیلی به آن آسیب وارد نکند.

به گزارش ایرنا رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد : رقابتهای جاری لیگ برتر فوتبال ایران تا اول خرداد ماه سال جاری پایان می‌یابد .

عزیزالله محمدی دوشنبه 26 فروردین اظهار داشت : با موافقت علی دایی سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته شد که به جای تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ، این رقابتها بصورت فشرده در اردیبهشت ماه برگزار و رقابتها تا اول خرداد ماه سال جاری به پایان برسد.

وی با بیان اینکه برنامه جدید لیگ تا پایان هفته اعلام می‌شود، افزود : تمامی تلاش‌ها این است که تا اول خرداد ماه جاری فقط رقابتهای لیگ برتر پایان یابد.

وی اظهار داشت: تمامی مربیان و مدیران باشگاه‌های نیز این نظر را مورد تایید قرار داده و اظهار داشتند که تلاش شود تا رقابتها قبل از آغاز اردوی تیم ملی پایان یابد.

فدراسیون فوتبال با اشاره به مسابقات تیم ملی در خردادماه و رقابتهای قهرمانی باشگاههای آسیا در این ماه و همچنین دیدارهای تدارکاتی تیم ملی، تصمیم گرفته بود که رقابتهای لیگ بعد از هفته سی و یکم حدود ‪۴۰‬روز تعطیل شود [بیشتر] که این تصمیم با مخالفت مدیران باشگاهها روبرو شد. [واکنش مدیران و مربیان به تعطیلی لیگ‌برتر]

برخی ازآانان پیشنهاد کردند که به جای تعطیلی لیگ، آن را بصورت فشرده برگزار کنند و رقابت‌ها تا خردادماه به پایان برسد.

کد خبر 48726

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز