شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: حماس با تحسین عملیات اخیر شهادت‌ طلبانه در پایگاه نظامیان اسرائیلی هشدار داد که اگر محاصره غزه ادامه پیدا کند اینگونه عملیات ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، سامی ابوزهری، سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار داشت: حماس عملیات "هشدار انفجار" در گذرگاه "کرم شالوم" را مورد ستایش قرار می دهد و در گذشته با‌رها هشدار داده بود که کاسه صبر این جنبش در قبال محاصره ظالمانه کنونی بالاخره لبریز خواهد شد و از همه گزینه‌ها برای مقابله با محاصره استفاده خواهد کرد.

ابوزهری افزود: حماس تاکید می کند که عملیات "هشدار انفجار" نقطه آغاز دیگر عملیات‌ها است و در صورتی که طرف های ذیربط برای نجات غزه از خطر نابودی و مرگ ناشی از محاصره، مداخله ننمایند، حماس برای شکست سد محاصره از تمامی گزینه هایی که آن را مناسب ببیند بهره خواهد جست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی با رد این ادعای دروغین رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس برای تحقق اهداف سیاسی خود به گذرگاه‌های مرزی حمله می کند، اظهار داشت که واقعیت این است که همه گذرگاه‌ها بسته است و حماس خواهان اعمال فشار به رژیم صهیونیستی برای بازگشایی آن‌هاست و در این میان اگر رژیم صهیونیستی قصد آرامش در منطقه را دارد، باید به جنایت های خود پایان داده و گذرگاه های مرزی را به روی فلسطینیان باز کند.

کد خبر 49234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز