برای آشنایی علاقه مندان با سرمایه گذاری و نحوه ورود به بازار بورس نشست مجازی با عنوان «آشنایی با اصول و فرآیند سرمایه گذاری در بورس» از سوی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

فناوری اطلاعات

همشهری آنلاین- بهاره خسروی :با هدف افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان،دوازدهمین نشست مجازی شب های فناوری فرهنگ سرای فناوری ، به موضوع سرمایه گذاری در بورس می پردازد. ر

ئیس فرهنگ سرای فناوری اطلاعات با بیان این مطلب افزود:«نشست های تخصصی « شب های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری های نوین به ویژه فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی با حضور متخصصان و دست اندرکاران برگزار می شود.»

به گفته «پوریا سیم چی» این نشست با حضور «ریحانه لاریجانی» و «مژگان نوروزی»، کارشناسان توسعه سرمایه گذاری بورس تهران و «کیوان نقره کار» مجری کارشناس صدا و سیما اجرا می شود.
اگر برای ورود به بازار بورس که این روزها تب داغی هم دارد، شبهات ذهنی در سر دارید، تماشای این برنامه را توصیه می شود.

سیم چی با اشاره به این موضوع توضیح می دهد:« برای بسیاری از کسانی که با دنیای بورس آشنا نیستند سوالاتی مانند، مفهوم سرمایه چیست و ابزارهای سرمایه گذاری کدامند؟ اگر ابزارهای بازار بورس را نشناسیم، چقدر در سود و زیان تاثیر دارد؟ اصول سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس چگونه است؟ در ذهن تداعی می شود که تماشای این برنامه کمک خوبی یافتن پاسخ به شبهات ذهنی می کند.»

رئیس فرهنگ سرای فناوری اطلاعات درپایان از شهروندان دعوت کرد تا برای تماشای این نشست زنده و طرح سوالات و شبهات خود درباره بازار بورس و سرمایه امروز یکشنبه ۲ شهریور ماه ساعت ۱۸  به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارت فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به نشانی؛ @ itfarhangsaraمراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

کد خبر 542670

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha