گویا زمان حضور سهراب بختیاری زاده در پدیده به سر آمده و او می‌رود تا به نوعی روی حرف خود هم ایستاده باشد!

مهدي رحمتي

به گزارش همشهری آنلاین بعد از درگیری لفظی مهدی رحمتی با سهراب بختیاری زاده سرمربی پدیده که در پایان بازی این تیم برابر سپاهان اتفاق افتاد، بختیاری زاده دروازهبان باتجربه خود را کنار گذاشت و حتی وقتی این برکناری از سوی مدیران پدیده تکذیب شد عملا اعلام کرد که رحمتی تا زمانی که او در این تیم هست جایی در باشگاه نخواهد داشت. اما گویا زمان حضور سهراب بختیاری زاده در پدیده به سر آمده و او می‌رود تا روی حرف خود هم ایستاده باشد!

گفته می‌شود باشگاه پدیده طی تصمیمی عجیب در نظر دارد تا در جام باشگاه های آسیا که کمتر از 3 هفته دیگر برگزار خواهد شد مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی خود معرفی کند و دروازهبان باتجربه این تیم جایگزین سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت شود. 

 خبر ورزشی در این خصوص گزارش داده که «دروازه‌بان باتجربه شهرخودرو که چندی پیش به علت درگیری با داود سیدعباسی توسط سهراب بختیاری‌زاده از این تیم کنار گذاشته بود حالا گزینه موقت سرمربیگری نماینده مشهد در مسابقات آسیایی است.از قرار معلوم مدیران شهرخودرو تصمیم دارند با هدایت رحمتی در مسابقات لیگ قهرمانان حضور یابند و پس از آن در خصوص آینده نیمکت تیم‌شان تصمیم بگیرند!»

اتفاقی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد یک بار دیگر از نفوذ رحمتی در تیم‌هایی که در آن حضور داشته پرده برخواهد داشت.

کد خبر 543213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha