جمعه ۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

پیکرهای مطهر 7 شهید گمنام دفاع مقدس در پایان نماز جمعه دیروز تهران بر دوش نمازگزاران تهرانی، رئیس‌جمهوری و برخی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری از دانشگاه تهران به سمت مجلس شورای اسلامی تشییع شد.

این 7شهید که در 7عملیات محرم، خیبر، کربلای4، عاشورا، فتح المبین، کربلای 5 و یاثارالله به فیض شهادت نائل شده‌اند پس از تشییع در محوطه مجلس شورای اسلامی به خاک سپرده شدند.

محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس در این مراسم طی سخنانی اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی که افتخار تقدیم 27 ستاره‌ پرفروغ به آسمان پرستاره ایران اسلامی را دارد، مفتخر است که در بیست و هفتمین سالروز شهادت 72 شهید گلگون‌کفن هفتم تیر، میزبان پیکرهای پاک و مقدس شهدای بزرگوار دفاع مقدس باشد و این تقارن نویدبخش این حقیقت است که مجلس شورای اسلامی نماد پرافتخار مردم‌سالاری دینی در راه دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام خواهد بود و زیر چتر پرفروغ ولی فقیه عادل و صالح همچنان استوار خواهد ایستاد. 

در این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله علیرضا مرندی، حسن غفوری‌فرد، علاءالدین بروجردی، احمد توکلی، موسی قربانی، حسین فدایی، پرویز سروری، فاطمه رهبر، فاطمه آلیا، لاله افتخاری و زهره الهیان نیز حضور داشتند.

کد خبر 56251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز