همشهری آنلاین: سردار سرلشگر فیروز آبادی گفت: اگر منافع ایران در خلیج فارس نادیده گرفته شود، به دیگران نیز اجازه استفاده از آن را نخواهیم داد.

به گزارش فارس به نقل از معاونت تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشگر سید حسین فیروز‌آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای بازبودن تنگه هرمز اهمیت زیادی قایل هستیم اما همه کشورهای دیگر باید توجه داشته باشند که چنانچه منافع ایران در این منطقه نادیده گرفته شود بدیهی است ما نیز اجازه استفاده به دیگران را نخواهیم داد.
  
رئیس ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: جنایت بزرگ ساقط کردن هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران در 20 سال قبل در تنگه هرمز که یک آب راه استراتژیک است که ما برای بازبودن آن اهمیت زیادی قائل هستیم اتفاق افتاد، همه کشورهای دیگر باید توجه داشته باشند که چنانچه منافع ایران در این منطقه نادیده گرفته شود بدیهی است ما نیز اجازه استفاده به دیگران را نخواهیم داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اظهار همدردی و تسلیت مجدد به خانواده‌های قربانیان سانحه هوایی فجیع و اقدام تروریستی دولت امریکا، خطاب به نظامیان و سربازان امریکایی مستقر در منطقه اظهار داشت: به نظامیان و سربازان مستقر در منطقه یادآور می‌شویم که مبادا با طناب پوسیده جرج بوش چند ماهه مثل فرمانده ناو وینسنس- به چاه بیفتند و نام خود را در زمره جنایتکاران تاریخ قرار دهند.

وی گفت: ارتش امریکا متعلق به دولت این کشور است و نباید مورد سوءاستفاده اشخاص جنگ‌طلب و زیاده‌خواه و وجه‌المصالحه جرج بوش و صهیونیست‌ها واقع شود.

فیروز‌آبادی همچنین دولت آمریکا را گرفتار در چنبره صهیونیزم جهانی دانسته و اظهار داشت: ارتش و ملت این کشور نباید فدای حاکمان بی‌لیاقت و تحت سیطره زیاده‌خواهان صهیونیست شوند.

کد خبر 57062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز