نوروز مصادف با نخستین روز فروردین و جشن آغاز سال نو و یکی از جشن‌های به‌جا مانده از دوران باستان است.

شهردار

سید محمد فیاض / شهردار منطقه ۱۸ : نوروز جشن بزرگ ایرانیان است که نشان از قدمت و تاریخ کهن ایران زمین دارد. از این‌رو پیشاپیش نوروز، این جشن بزرگ باستانی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و ملت شریف تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سال جدید بتوانیم با کمک و کنار یکدیگر سالی پر از موفقیت و پیشرفت را تجربه کنیم.

گرچه شهروندان ساکن منطقه ۱۸ در سالی که گذشت با بحران کرونا مواجه بودند، اما شاهد بودند که فعالیت شهرداری در این ایام تعطیل نشد و چه بسا نسبت به قبل افزایش یافت.

ما این مدت در کنار خدمات شهری و رفت و روب معابر به‌طور مستمر، در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات فراوانی از جمله شست‌وشو و ضد عفونی کردن امکانات و تجهیزات شهری از جمله ایستگاه‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و... را انجام دادیم و همچنان این اقدامات تا پایان بحران کرونا ادامه پیدا می‌کند.

در سالی که گذشت اهالی شاهد اجرای طرح‌های زیادی در محله‌ها بودند از جمله بازگشایی و اجرای طرح تعریض بلوار شهید بهرامی، کوچه درختی که طی چند دهه گذشته دردسر و مشکلات زیادی را به شهروندان و شهرداری تحمیل کرده بود که خوشبختانه با حمایت شهرداری تهران و دستگاه قضایی به ثمر رسید.  

به نظر بنده تدبیر شهردار تهران برای اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در مناطق مختلف پایتخت یکی از برنامه‌های موفق و تأثیرگذار در سال ۱۳۹۹ بود و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز به حول قوه الهی بهترین روزها و ایام را درکنار مردم داشته باشیم.  
 

کد خبر 590903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha