یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۴:۳۴
۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هدفم مشخص است و ‌امسال با دل ببر، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم.»

افشین قطبی ادامه داد: «نمی‌توانم این مسئله را در سینه‌ام حبس کنم ‌اما از لغو اردوی اسپانیا ناراحت بودم. می‌توانستیم در آنجا با‌امکانات مناسب، تمرینات تاکتیکی خود را به خوبی اجرا کنیم.»

سرمربی پرسپولیس به فارس گفت: «در اردوی دبی قصد داریم فضای تمرینات را برای بازیکنان عوض کنیم. به همین دلیل صبح‌های زود تمرین خواهیم کرد و 2 بازی تدارکاتی زیر نور انجام خواهیم داد.»

قطبی در مورد دستیار برزیلی‌اش گفت: «مارکو یک مربی سرشناس و بین‌المللی است. در سال 2001 با پرسپولیس در قالب تیم سامسونگ رقابت کرد. دو سال با او کار کردم و می‌دانم که کمک خوبی برایم خواهد بود.»

وی درباره جذب نفرات جدید پرسپولیس اظهار داشت: «عملکرد باشگاه در یارگیری خوب بوده است اما در دفاع چپ مشکل داریم و برای رفع این نقیصه قصد جذب یک بازیکن برزیلی را داریم.»

سرمربی پرسپولیس افزود: «از شنیدن خبر مصدومیت خلیلی ناراحت شدم.او ‌امسال می‌توانست بهترین سال فوتبالی‌ خود را در تیم‌ملی و پرسپولیس سپری کند. سعی می‌کنیم به وی روحیه دهیم تا هم به لیگ قهرمانان آسیا و هم به جام جهانی برسد.»
قطبی خاطر نشان ساخت: «در تمام زندگی‌ام به موفقیت فکر  و اهداف بزرگی را دنبال کرده‌ام.

حال که به ایران آمده‌ام، می‌خواهم موفقیت‌های بزرگتری کسب کنم. هرگز گوشزدهای مردی که در هواپیما مرا دید، یادم نمی‌رود. آن مرد گفت، درست است که در فصل گذشته با قلب شیر قهرمان شدید ‌اما در این فصل باید آن را تغییر دهید. به همین دلیل قصد دارم با حمایت هواداران و هیأت مدیره، با دل ببر قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم.»

کد خبر 59141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز