مجموع نظرات: ۳
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره اینکه بابک خرمدین از کشته شدن داماد و خواهرش به دست والدینش مطلع بوده یا خیر توضیح داد.

بابک+خرمدین.jpg

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران اظهار کرد: همان‌طور که در خبرها اعلام شد پدر و مادر بابک خرمدین به دو قتل دیگر هم اعتراف کردند.

وی افزود: این افراد اعتراف کردند ابتدا در سال ۹۰ دامادشان و در سال ۹۷ دخترشان را که زن همان فرد بود به قتل رساندند.

قاضی شهریاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در آن زمان که این اتفاق افتاد مرحوم خرمدین در همان خانه زندگی می‌کرده یا اصلاً آن مرحوم هم از این جنایت مطلع بوده یا خیر، گفت: به گفته پدر و مادر (قاتلان) آن زمان مرحوم خرمدین در انگلستان و خارج از ایران بوده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پایان گفت: این دو فرد می‌گویند پسرشان حدس‌هایی می‌زده اما نمی‌دانسته و هیچ‌وقت مطمئن نشده بوده که این جرم یا جنایت رخ داده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست دادسرای جنایی تهران ۲۷ اردیبهشت ماه از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش خبر داده بود.

گفتنی است، پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر ۴۹ ساله و داماد ۵۵ ساله خود به شیوه خوراندن داروی بیهوش‌کننده و مثله کردن اجساد با انگیزه‌های اخلاقی و مواد مخدر اعتراف کردند. خواهر بابک به نام آزیتا از همسر خود جدا شده بود و طبق گفته همسایه‌ها بعد از طلاق هم او هم همسرش ناپدید شده‌اند.
 

کد خبر 602103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha