همشهری‌آنلاین: دبیرکل حزب‌الله لبنان در دومین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه مقابل رژیم صهیونیستی سخنرانی تلویزیونی ایراد کرد

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در دومین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه مقابل رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد جنگ 33روزه لبنان نشان داد که لبنان سرشار از قدرت و انرژی پنهان در بین همه طیف‌هاست.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره سیدحسن نصرالله در سخنرانی تلویزیونی افزود لبنان در جنگ 33روزه در برابر قویترین ارتش جهان که از آن حمایت کامل می‌شد مقاومت کرد و پیروز شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد پیامدهای جنگ سی و سه روزه علیه لبنان همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار سیدحسن نصرالله خاطر نشان کرد جنگ سی و سه روزه باعث شد همه مقامات نظامی ارشد دشمن به جز یک نفر از سمت خود استعفا کنند.

نصرالله تاکید کرد امروز مقامات رژیم صهیونیستی علت شکست خود را کم تجربگی نظامیان خود اعلام می‌کنند.

نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد آنچه اکنون در گرجستان در جریان است درسی برای آنانی است که مایلند همراه با آمریکا وارد ماجراجویی شوند

وی گفت اکنون پس از گذشت دو سال از جنگ 33 روزه علیه لبنان برای ما مشخص شد که آنچه در این جنگ روی داد واقعا معجزه بود.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره سید حسن نصرالله در نطق تلویزیونی خود تاکید کرد جنگ سی و سه روزه پیروزی الهی برای مستضعفان و رنج دیدگان بود، آنانی که تعدادشان و امکاناتشان اندک بود اما با اراده و مصمم بودند و در برابر قویترین ارتش منطقه که از سوی قویترین ظالمان و طاغوتیان حمایت می‌شد ایستادند.

سید حسن نصر الله گفت پیامدهای این جنگ در همه عرصه ها همچنان ادامه دارد و پیامدهای این جنگ در داخل رژیم صهیونیستی نیز ادامه دارد و در ارتش این رژیم بیشتر رده‌های نخست اعم از فرماندهان و ژنرال‌ها برکنار شدند یا استعفا کردند و برخی از این ژنرالهای شکست خورده به خارج اعزام شدند مانند ژنرال گال هرش که به گرجستان رفت و دولت بیچاره این کشور ماموریت تاسیس و آموزش نیروهای ویژه گرجستانی را به وی محول کرد. گرجستانی که به سلاح و کارشناسان اسرائیلی در برابر روسیه اعتماد کرد، اکنون با شکست روبه رو شده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به انفجار روز گذشته طرابلس گفت لبنان امروز در زمینه‌های مختلف داخلی و خارجی در آستانه مرحله جدیدی قرار دارد و باید همه لبنانی‌ها این جنایت را محکوم کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره سیدحسن نصرالله در این نطق تلویزیونی با اشاره به لزوم خارج شدن از بحران، بی تحرکی و تنش و درگیری در لبنان گفت باید با عبور از این مرحله وارد مرحله همکاری برای پیشرفت کشورمان در مقابل همه اشتباهات و تهدیدات شویم.

سید حسن نصرالله به همه آنانی که در جنگ سی و سه روزه جانفشانی و ایثار کردند و متحمل ضرر و زیان شدند درود فرستاد و از همه آنانی که هنگام تجاوز صهیونیستها در کنار لبنان و مقاومت ایستادند قدردانی کرد و گفت اکنون بعد از دو سال بزرگی این جنگ و گستردگی تجاوز و میزان زیاد امکانات نظامی و امنیتی بکار گرفته شده دشمن و میزان توطئه های منطقه‌ای و جهانی آشکارتر می‌شود و در مقابل میزان پایداری همه ما در مقابله با تجاوزات و توطئه ها بیشتر آشکار می‌شود

کد خبر 60647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز