مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

گروه شهری: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بودجه اختصاص یافته برای احداث پارک‌های ویژه بانوان باعث شد که طی یک سال گذشته، بودجه معاونت خدمات شهری 8 برابر شود

به گزارش همشهری، مسعود کرباسیان دیروز در مراسم افتتاح پردیس بانوان در جنب پارک آزادگان با بیان این مطلب که پارک‌های شهر تهران تاکنون بدون هیچ موضوعیت خاصی و فقط برای گذران اوقات فراغت ایجاد شده‌اند، افزود: شهرداری تهران در برنامه‌ریزی بلندمدت خود، پارک‌هایی را با موضوعیت خاص برای بانوان و جوانان و نیازهای دیگر شهری به‌صورت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایجاد می‌کند.

وی با بیان این مطلب که احداث پارک ویژه بانوان در شورای دوم شهر تهران به تصویب رسیده بود، تصریح کرد: کار اجرایی این طرح از سال 84 شروع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به استقبال گسترده بانوان از بهشت مادران در منطقه 3 اشاره کرد و بیان داشت: به‌دلیل استقبال خوب بانوان، شهردار تهران بودجه مورد نظر برای احداث پارک‌های ویژه بانوان را چند برابر کرده که در همین راستا بودجه خدمات شهری در سال‌جاری نسبت به سال قبل 8 برابر شده است.

وی با بیان اینکه در گذشته، تنها 2 سالن سرپوشیده برای استفاده بانوان در شهر تهران وجود داشت، اظهار کرد: فقط در سال 86، حدود 90 سالن ورزشی سرپوشیده برای بانوان ایجاد شده است.

کرباسیان تاکید کرد: احداث پارک «پردیس بانوان» اولین طرح خاص برای بانوان در این سطح است که در آن زمین فوتبال استاندارد ممتاز وجود دارد و تیم ملی فوتبال بانوان و سایر خانم‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

همچنین علی محمد مختاری، مدیر عامل پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، با تاکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی، هر 2هفته، یک طرح فضای سبز و پارک در شهر تهران افتتاح می‌شود، گفت: در 22 منطقه شهرداری تهران، حداقل 22 آبنمای موزیکال افتتاح خواهد شد و سعی می‌کنیم همه آبنماهای شهر به مرور موزیکال شوند.

وی در پاسخ به برخی اظهارات که احداث پارک بانوان را اقدامی جنسیتی خوانده بودند، بیان کرد: این نقد غیرمنصفانه برخی افراد را به دل نمی‌گیریم .

کد خبر 61147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز