مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران با ارسال لایحه‌ای دو فوریتی به شورای اسلامی شهر پیشنهاد داد به پاس قدردانی از تلاش‌های این قهرمان ارزنده، میدانی در تهران به نام هادی ساعی نام‌گذاری شود.

محمد تقوی، معاون حقوقی، شورا و امور مجلس شهرداری تهران گفت: تلاش ستودنی ملی‌پوش تکواندو کشورمان در المپیک چین و قرار گرفتن نام "هادی ساعی" در در جایگاه پرافتخار‌ترین ورزشکار ایرانی تاریخ المپیک، شهرداری تهران را بر آن داشت تا به پاس ارج نهادن به افتخار آفرینی هادی ساعی، پیشنهاد نام گذاری میدانی در تهران را به نام این قهرمان ملی به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، شهردار تهران نیز در حاشیه افتتاح 26 پروژه‌های منطقه 22 افتخار آفرینی هادی ساعی در المپیک 2008 پکن را تبریک گفت و افزود: موفقیت ساعی افتخاری است برای مردم و کشور و همچنین افتخاری است برای ما که در شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت ایشان هستیم  و این افتخار را به خصوص به اهالی منطقه 20، شهرری ، که هادی ساعی متعلق به آن منطقه است، تبریک می‌گویم.

قالیباف در ادامه با بیان این که در المپیک پکن نسبت به المپیک آتن سیر نزولی داشته‌ایم، گفت: صحبت من سیاسی نشود اما مردم از ورزش، بیشتر از این توقع داشتند و ما باید سیر صعودی طی می‌کردیم.

وی همچنین اظهار داشت: ورزش مقوله‌ای مهم در کشور است و در نشاط و سلامتی تاثیر زیادی دارد و دومین مقوله‌ای است که بعد از مذهب فراگیر بوده و جمعیت را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

کد خبر 61395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز