مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم تجلیل از هادی ساعی، نام آورترین المپیکی ایران با حضور شهردار تهران در شهرری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران شهری ، ورزشکاران و کثیری از مردم شهرری برگزار شد شهردار تهران از هادی ساعی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.

در این مراسم از دیگر ورزشکاران شهرری از جمله حمید سوریان، حسین اوجاقی، مهدی کامرانی، امیر امینی، سعید داورپناه، حامد ملک محمدی و حسین قمی و همچنین سرمربی و مربیان تیم ملی و مربی هادی ساعی قدردانی شد.

دکتر محمدباقر قالیباف در این مراسم ضمن تشکر از همه ورزشکاران، قهرمانان، پهلوانان و افتخار آفرینان میهن اسلامی گفت: در طول تاریخ مسابقات المپیک کشورمان صاحب 11 مدال طلا شده است که 6 مدال آن مربوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: از 6 مدال طلایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نصیب کشورمان شده  3 مدال طلا را ورزشکاران شهرری به دست آورده‌اند که این یک افتخار برای شهرری است.

شهردار تهران با بیان اینکه مفتخرم در شهری خدمت می کنم که چنین جوانان و مردمی دارد به زحمات و نقش ارزنده خانواده‌های ورزشکاران در پیروزی آنها اشاره کرد و گفت: یک بخش ورزش به خود ورزشکار و استعداد، توان، اراده، زیرکی، پشتکار، شجاعت، اخلاص و به یاد خدا بودن او بر می‌گردد. بخش دیگری از ورزش هم به مربیان بر می‌گردد که زحمت می‌کشند و تجربیات خود را به ورزشکار منتقل می کنند اما بخش مهمی از این کار به پدران، مادران، همسران و فرزندان ورزشکاران که کمتر از آنها نام برده می‌شود مربوط است ، زیرا دغدغه خانواده‌های ورزشکاران کمتر از خود آنان نیست.

قالیباف گفت: ما در ورزش‌های فردی نسبت به دیگر کشور ها در ارجحیت قرار داریم و از نظر اراده و آمادگی ورزشکاران سرآمدیم اما در بخشی که باید این استعدادها را به درستی شکوفا کنیم در کشور دچار مشکلیم.

به گفته شهردار تهران ما در حوزه رویکرد علمی به ورزش امروز با دنیا فاصله زیادی داریم و در استفاده از تکنولوژی و تجهیزات برای باروری استعداد ها خلا داریم.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی باید با این جو علمی و تکنولوژی و همچنین با استفاده از استعدادهای موجود در دنیا افتخارآفرینی کنیم.

وی با بیان اینکه باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح پیش برویم، خاطرنشان کرد: شعار"ما می توانیم" که یک شعار جدی و انقلابی است را در حد یک شعار نباید نگه داریم و و باید در صحنه‌های عینی مثل المپیک تحقق دهیم زیرا این مایه افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اثبات کارآمدی نظام دینی در جامعه ماست.

هادی ساعی هم در این مراسم با قدردانی از شهرداری تهران برای برگزاری این مراسم گفت: ممنون همه بچه‌های شهرری بوده و هستم و افتخار می‌کنم که اهل ری هستم و در کنار بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  زندگی می‌کنم.

همچنین فدایی، نماینده مردم ری در مجلس شورای اسلامی که در این مراسم حضور داشت، با بیان اینکه شهرری در زمینه ورزش و در حوزه‌های مختلف فرهنگی و علمی  افتخارآفرین بوده است، گفت: فقط پول و اعتبار برای اعمال مدیریت کافی نیست و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به عقلانیت برای برنامه‌ریزی خصوصا در عرصه ورزش داریم تا بتوانیم پاسخگوی وضعیت نه چندان خوب امروز باشیم.

وی افزود: هادی ساعی فعل خواستن و توانستن را با هم عجین کرد اما مجموعه ورزش باید سامان یابد زیرا نمی‌توانیم چون گذشته بدون بهره‌گیری از ورزش جامعه را اداره کنیم.

فدایی با بیان اینکه قالیباف با تلاش شبانه‌روزی چهره شهر را تغییر داده گفت: در منطقه شهرری در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدامات خوبی صورت گرفته که جای قدردانی دارد اما با توجه به گستردگی شهر تهران، ری در حاشیه قرار گرفته و گاهی ری و هویت آن به فراموشی سپرده شده که انتظار می‌رود بیشتر به این موضوع توجه شود.

کد خبر 62178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز