وزیر رفاه و تامین اجتماعی در پی برخی ناهماهنگی‌های ایجاد شده در زمینه پرداخت معوقه بازنشستگان در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و بانک رفاه خواستار شد تمام مطالبات معوقه بازنشستگان ظرف 24 ساعت آینده پرداخت شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت رفاه و تامین اجتماعی متن نامه عبدالرضا مصری به این شرح است: از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع یافته‌ام در چند روز گذشته جمع کثیری از بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با مراجعه به شعب بانک رفاه پیگیر دریافت معوقه‌های خود درخصوص مابه‌التفاوت 5/17درصدی و 120 هزار تومان بن بازنشستگی بوده‌اند که متأسفانه ناهماهنگی بین برخی شعب سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه باعث گله مندی و ازدحام بازنشستگان و عدم‌دریافت حق و حقوق آنان در برخی از شعب این بانک شده است.

از این‌رو شایسته است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا ضمن جلوگیری از بروز موارد مشابه؛

1. ظرف مدت 24 ساعت تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی درصورت عدم‌پرداخت مطالبات باقیمانده بازنشستگان نسبت به تامین منابع مالی و واریز یکجای آن به بانک رفاه اقدام نمایند.

2. بانک رفاه ترتیبی اتخاذ کند عملیات بانکی مورد نیاز در جهت پرداخت کلیه مطالبات 5 ماهه و بن نقدی بازنشستگان انجام پذیرد.

3. کلیه شعب بانک رفاه در سراسر کشور از امروز سه‌شنبه 19 شهریور تا پایان پرداخت‌های مذکور (از صبح تا هنگام افطار) به‌منظور ارائه این خدمت در محل کار خود حاضر و جوابگوی تمامی بازنشستگان باشند.

کد خبر 62848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز