سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
۰ نفر

سامسونگ اعلام کرده که قرار است در ساختار مدیریتی خود تغییراتی اعمال کند که تاثیر زیادی در بازار این شرکت فناوری بزرگ خواهد داشت.

سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، فروشگاه لوازم الکتریکی سامسونگ سازماندهی مجدد کسب و کار خود را با چندین تغییر در رهبری اعلام کرده است.

این شرکت دو مدیرعامل جدید خواهد داشت که بر دو بخش نظارت خواهند داشت: Device Solutions که تجارت نیمه‌هادی‌هاست و یک بخش جدید SET که شامل موبایل، تلویزیون و لوازم الکترونیکی مصرفی است. این بزرگ‌ترین تغییر در ساختار سامسونگ از سال ۲۰۱۷ است، زمانی که این شرکت سه رهبر را برای سه بخش جداگانه منصوب کرد.

جانگ هی‌هان، مدیر محصولات بصری سامسونگ نیز اکنون مسئولیت بخش SET را بر عهده دارد. سامسونگ معتقد است که هی‌هان این شرکت را به مدت ۱۵ سال متوالی به جایگاه برتر در فروش تلویزیون در سرتاسر جهان رسانده است و می‌گوید که «انتظار می‌رود هم‌افزایی بین مشاغل مختلف در بخش SET تقویت شود و به ایجاد مشاغل و فناوری‌های جدید کمک کند.»

مدیرعامل جدید دیگر کیهیون کیونگ است که قبلاً مدیرعامل فروشگاه لوازم الکتریکی سامسونگ بوده است. او همچنین در گذشته روی تیم محصولات حافظه فلش سامسونگ و تیم طراحی DRAM کار کرده است و اکنون وظیفه رهبری بخش مهم و بسیار سودآور نیمه‌هادی‌های سامسونگ را بر عهده خواهد داشت.

سامسونگ همچنین روسای دفاتر آمریکای شمالی را برای هر دو بخش SET و DS و همچنین یک مدیر مالی جدید به نام هارک کیو پارک را معرفی کرده است. تغییر مدیریت، ساختار سازمانی این غول فناوری گسترده را به طور موثری به دو تجارت برای لوازم الکترونیکی مصرفی و اجزای سازنده تبدیل می‌کند.

کد خبر 641672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha