جیم فارلِی، مدیرعامل فورد در توییتی نوشت، این شرکت قصد دارد تولید موستانگ Mach E تمام‌الکتریکی را در سال آینده با هدف سه برابر کردن ظرفیت فعلی آن تا سال ۲۰۲۳ برای پاسخگویی به «تقاضای باورنکردنی» افزایش دهد.

موستانگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت تک‌کرانچ، این اولین بار است که این خودروساز چشم‌انداز خاصی را برای موستانگ «مک‌ ای» ارائه می‌کند.

فورد در نوامبر اعلام کرده بود که ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی خود را تا سال ۲۰۲۳ به ۶۰۰ هزار دستگاه در سراسر جهان افزایش خواهد داد. اگر فورد به این عدد برسد، رقمی را که انتظار داشت طی دو سال آینده تولید کند، دو برابر خواهد شد.

در توییت فارلی آمده است: «تولید موستانگ «مک - ای» به اندازه‌ای که به‌سرعت پاسخگوی تقاضاهای باورنکردنی باشد، سخت است، اما ما مطمئنا تلاش خود را خواهیم کرد. بنابراین با شروع سال ۲۰۲۲، ما در حال افزایش تولید هستیم و انتظار داریم تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال برای آمریکای شمالی و اروپا برسیم. این ۳ برابر تولید سال ۲۰۲۱ ما است.»

فورد تایید کرد که می‌تواند ظرفیت تولید موستانگ «مک ای » را با ساخت برخی از خودروها در کارخانه خود در کواتیتلان مکزیک افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

فورد پیش‌تر گفته بود که انتظار دارد حدود ۵۰ هزار دستگاه موستانگ مک - ای را برای نخستین سال تولیدش در آمریکای شمالی و اروپا داشته باشد. طبق آخرین داده‌های فروش، فورد تا پایان سه‌ماهه سوم سال، ۱۵۶۰۲ دستگاه از این خودرو را در اروپا و ۲۴۷۹۱ دستگاه تا پایان نوامبر در ایالات متحده فروخته است.

کد خبر 642816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    خودروی زیبایی هست و مشخصات فنی خوبی هم دارد، خودروهای برقی از نظر طراحی متنوع و زیبا تر و از نظر قیمت رقابتی تر میشوند.