دوازدمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی به همت فرهنگسرای سرو مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وبینار حجاب

همشهری آنلاین / بهاره خسروی : وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی توسط محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی،  سه شنبه 23 آذرماه، ساعت 30/8 برگزار می شود.  
 در این وبینار به تشریح ویژگی های رده بندی محتوا و خدمات متناسب با سن و جنسیت و آمادگی جسمی، ارتقای سواد فضای مجازی و مهارت افزایی کودکان با ابزارهایی که در اختیار والدین قرار می‌گیرد، آگاه سازی و هوشیار سازی والدین و مربیان به دلیل نقش حمایتی که در این زمینه دارند و پیشگیری از ارائه محتوای خدمات مضرا ز جمله مواردی است که توسط محمد صادق افراسیابی مطرح خواهد شد.
دکتر محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی دارای مدرک دکترای سیاستگذاری فرهنگی از پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 
که  بنیانگذار انجمن سواد رسانه ای ایران و دارای تألیفات متعدد در حوزه ی شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و سیاستگذاری فرهنگی است. در این وبینار به سوالات شرکت کنندگان پاسخ می دهد.
علاقه مندان برای شرکت در این وبینار می توانند به لینک https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/hijab وارد شوند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

کد خبر 643031

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha