همشهری‌آنلاین: مترو تهران از5:30 صبح عید فطر به رایگان به ایستگاه‌های مصلی و شهید بهشتی واقع در شمال و جنوب مصلای امام خمینی‌(ره) می‌رود.

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه به منظور تسهیل در انتقال نمازگزاران به مصلای امام خمینی‌(ره)، از ساعت 5:30 صبح روز عید فطر به صورت رایگان از تمامی ایستگاه‌های مترو به ایستگاه‌های مصلی و شهید بهشتی واقع در شمال و جنوب مصلای امام خمینی‌(ره) شروع به ‌کار می‌کند.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه بنا بر اطلاعیه این شرکت از نمازگزاران ارجمند تقاضا می‌شود با توجه به شلوغی قابل پیش‌بینی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو ضمن توجه به توصیه‌های مأموران مترو، به تدریج از ساعات اولیه صبح به ایستگاه‌های مترو مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به یکسان بودن فاصله مکانی 2 ایستگاه شهید بهشتی و مصلی به محل برگزاری نماز، نمازگزاران ارجمند می‌توانند از هر 2 ایستگاه برای سوار شدن استفاده کنند.

در پایان مراسم نیز نمازگزاران محترم می‌توانند با آرامش از قطارهای مترو برای بازگشت به مبادی اولیه استفاده کنند.

همچنین براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی، همچون سال‌های گذشته اتوبوس‌های شرکت واحد نسبت به جابه‌جایی نمازگزاران ارجمند از نقاط مختلف شهر تا کلیه ایستگاه‌های مترو و بالعکس اقدام خواهند کرد.

کد خبر 64423

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز