شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: 10 وزیر هیات دولت در هفته‌ جاری با حضور در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات 46 نماینده‌ ملت هستند.

به گزارش ایسنا، وزیر کار و امور اجتماعی جهت پاسخگویی به سوالات نادران و اکبرنژاد نمایندگان تهران و تبریز و وزیر اقتصاد و دارایی جهت ارایه‌ گزارش عملکرد طرح تحول اقتصادی در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شوند.

وزیر بازرگانی نیز به کمیسیون اقتصادی فراخوانده شده تا به سوالات سید مهدی صادق، کوچکی‌نژاد، سید علی آقازاده و قاضی‌پور نمایندگان آستانه اشرفیه، رشت و ارومیه پاسخ دهد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با دعوت از وزیر امور خارجه، پاسخ‌های وی را درخصوص سوالات کواکبیان نماینده‌ی سمنان و قاضی‌پور نماینده‌ی ارومیه استماع می‌کند.

وزیر نفت نیز قرار است در هفته‌ جاری با حضور در کمیسیون انرژی پاسخگوی سوالات سازدار نماینده‌ مرند، قاضی‌پور نماینده‌ ارومیه، محمودزاده نماینده‌ی مهاباد، فلاحت‌پیشه، امینی، کرمی‌راد، زمانی، شعبانی و حسینی نمایندگان کرمانشاه و پاوه و تجری نماینده‌ قصرشیرین باشد.

وزیر بهداشت و درمان نیز در این هفته با دعوت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جهت پاسخگویی به سوالات ناصری نماینده‌ گرگان، دستغیب نماینده‌ شیراز، قاسمی نماینده‌ لاهیجان، نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر، فلاحت‌پیشه نماینده‌ اسلام‌آباد غرب، رحمانی نماینده‌ کنگاور، تجری نماینده‌ قصرشیرین، امینی و کرمی‌راد نمایندگان کرمانشاه و شعبانی و حسینی نمایندگان پاوه در این کمیسیون حاضر می‌شود.

هم‌چنین وزیر صنایع و معادن قرار است در هفته‌ جاری برای پاسخگویی به سوالات محمدی نماینده‌ مریوان، نژادفلاح نماینده‌ ساوجبلاغ، حسینی نماینده‌ شهربابک، آجرلو نماینده‌ کرج، قادری نماینده‌ شیراز، عبداللهی و جمشیدی نمایندگان ماهنشان و نصیری نماینده‌ زنجان به کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیاید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این هفته مهمان کمیسیون فرهنگی مجلس برای پاسخگویی به سوالات نادران و سروری نمایندگان تهران است.

با حضور وزیر جهاد کشاورزی، سوالات سنایی نماینده‌ نهاوند، نژادفلاح نماینده‌ ساوجبلاغ، آجرلو نماینده‌ کرج و لاهوتی نماینده‌ لنگرود در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود.

هم‌چنین وزیر نیرو با حضور در کمیسیون کشاورزی به سوالات پولادی نماینده‌ ایلام، عثمانی نماینده‌ بوکان، زمانی نماینده کنگاور و دهقان نماینده‌ کازرون پاسخ می‌دهد.

کد خبر 64878

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز