نشست نقد و بررسی کتاب«حوض خون» با عنوان فرعی«روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» با تدوین و نگارش فاطمه‌سادات میرعالی با حضور نویسنده و علی الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

حوض خون

همشهری آنلاین: نشست نقد و بررسی کتاب«حوض خون» با عنوان فرعی«روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» با تدوین و نگارش فاطمه‌سادات میرعالی با حضور نویسنده و علی‎الله سلیمی، نویسنده، منتقد، روزنامه‌نگار و عضو انجمن قلم ایران به عنوان منتقد جلسه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود. این‌کتاب که حاصل همکاری دفتر تاریخ شفاهی اندیمشک و واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، خاطرات و روایت‌های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت‌شان در بخش رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس را شامل می‌شود. فاطمه‌سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی‌پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق و گردآوری مطالب این کتاب را بر عهده داشته‌اند و انتشارات راهیار آن را منتشر کرده است.

نشست نقد و بررسی کتاب«حوض خون» عصر روز سه‌شنبه 21 دی ماه از ساعت 15 تا 16 برگزار و همزمان به صورت زنده از تارنمای رسمی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی: www.jsrc.ir  و همچنین شبکه های اجتماعی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی jsrc_ir@ پخش می شود.

کد خبر 649166

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha