ماجرای طلب باشگاه پدیده از پرسپولیس وارد مراحل جدیدی می شود و مدیران این تیم باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت به کنفدارسیون فوتبال آسیا کرده اند.

یحیی گل‌محمدی

باشگاه همشهری آنلاین قائم مقام باشگاه پدیده درباره شکایت این باشگاه از پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مبلغ رضایتنامه گل محمدی به باشگاه مشهدی اظهار داشت: ما  از باشگاه پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و در صورتی که با ما توافق نکنند از آن‌ها به AFC و CAS شکایت خواهیم کرد و  در این باره  با  هیچ کس  تعارف هم نداریم. با تمام احترامی که برای ارکان فدراسیون فوتبال قائلم،  باید بگویم که باشگاه پیگیر کارهای قانونی است و تصمیم داریم از طریق این ۲ نهاد  اجرایی شکایت از پرسپولیس را پیگیری کنیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت ۲ سال هنوز پول انتقال یحیی گل محمدی را به باشگاه پرداخت نکرده اند. به همین دلیل ما از سرخپوشان به کمیته استیناف شکایت کردند و در نهایت پرسپولیسی‌ها به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم شدند. البته باشگاه پدیده قصد دارد دیرکرد این مبلغ را هم از پرسپولیس بگیرد و قرار است مدیران ۲ باشگاه برای حل اختلافات خود با هم نشستی برگزار کنند.

البته حیدرپور مدعی شده که  ۲ بار در تماس تلفنی با درویش صحبت کردند، اما او هم مانند صدری فقط حرف زده و رفع مشکلات فقط در حد حرف باقی مانده است.  

حیدرپور گفت: اگر از باشگاه پرسپولیس به ای اف سی  شکایت کنیم، پنجره این باشگاه دوباره بسته خواهد شد و آن ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه می‌شوند. به هر حال ما هم بدهی داریم و در صورت شکایت به‌ AFC،  پرسپولیس بیشتر از همه ضرر خواهد کرد.

کد خبر 654057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha