همشهری آنلاین: وزیر کشور در مراسم معارفه کامران دانشجو به سمت معاونت سیاسی، انتخاب وی را به سبب سابقه آشنایی وی با وزارت کشور و مسائل سیاسی عنوان کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر کردان در این باره گفت: کامران دانشجو را به سبب سابقه آشنایی با وزارت کشور و مسائل سیاسی و همچنین سابقه وی در امور برگزاری انتخابات و امور استانداری‌ها به سمت معاونت سیاسی خود منصوب کرده‌ام.

علی کردان در مراسم معارفه معاون سیاسی جدید خود گفت: با توجه به آشنایی که از خانواده و شخص آقای دانشجو دارم و همچنین به دلیل عضویت خودم در شوراهای مختلف کشور و همچنین مسئولیت‌هایی که در وزارت کشور وجود دارد وی را به عنوان قائم مقام و معاون سیاسی خود برگزیدم.

در این مراسم که با حضور امیدوار رضایی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تهران و برخی از استانداران و فرمانداران برگزار شد، معاون سیاسی جدید وزیر کشور نیز با تأکید بر خدمتگزاری بی منت به مردم، عدالت گستری، مهرورزی و تعالی مادی و معنوی کشور گفت: هر کاری که بتوانم در جهت ایجاد همدلی میان سازمان ها و نهادهای کشور انجام می‌دهم.

کامران دانشجو اجرای همه مأموریت ها و وظایفی که وزیر کشور به عنوان جانشین بر عهده وی گذاشته است، نگاه علمی و دینمدار به پدیده های مختلف و بهره گیری از نیروهای دانا و متدین برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها، شفاف سازی و آشنا کردن ارباب رجوع با حقوق خود و احقاق حقوق مراجعان را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

وی همچنین تلاش برای ارتقای حضور و مشارکت سیاسی مردم در نظامی سازمان یافته، ساماندهی هر چه بیشتر احزاب و گروه های سیاسی در چارچوب قانون و حمایت از کانون‌های فرهنگی و اجتماعی را بخش دیگری از اولویت های کاری خود دانست و افزود: تعامل با نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی، احزاب و شخصیت های مؤثر در انتخابات برای برگزاری انتخاباتی رقابتی، مردمی، بانشاط و در چارچوب قانون و احزاب اسلامی و همچنین امانتداری و صیانت از آرای مردم از اولویت های کاری من است.

کد خبر 66366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز