همشهری آنلاین: مدیر عامل مترو با انتقاد از عدم بازدید از خطوط مترو توسط بسیاری از مسئولان ذی‌ربط از افتتاح زودتر از موعد دو ایستگاه مترو تهران خبر داد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در گفت‌و‌گو با ایسنا از افتتاح زودتر از موعد دو ایستگاه خط دو مترو واقع در بزرگراه رسالت (تقاطع اتوبان شهید باقری) و بزرگراه رسالت بلوار پروین (شاهد) خبر داد و عنوان کرد: زمان افتتاح این دو ایستگاه اواخر سال 87 بود، اما زودتر از برنامه آماده افتتاح خواهند شد.

محسن هاشمی همچنین گفت: مسئولان دولتی که تاکنون بازدیدی از مجموعه پروژه‌های مترو تهران نداشته‌اند، قطعا پس از بازدید و مشاهده اقدامات شبانه‌روزی، نظر آن‌ها در مورد پروژه‌ها تغییر می‌کند.

محسن هاشمی افزود: توان مترو تهران در ساخت ایستگاه‌ها و خطوط بسیار خوب است و همه مسوولانی که از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بازدید داشته‌اند، علاقمند شده و برای پیشرفت بیشتر، همکاری و مساعدت داشته‌اند.

وی یادآورشد: متاسفانه به جز حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی ـ وزیر کشور سابق ـ و چند تن دیگر ‌که از این مجموعه بازدید و حمایت‌های خوبی هم داشتند، تاکنون مسوول دولتی دیگری از مترو بازدید نداشته و ما معتقدیم مشاهده اقدامات در حال انجام در مترو، قطعا نظر آن‌ها را تغییر خواهد داد.

چهارشنبه هفته گذشته اعضای شرکت قطارهای شهری کشور، با حبیب‌الله بوربور ـ معاون عمرانی وزیر کشور ـ دیدار و گفت‌وگو داشتند که در این جلسه موضوعات مربوط به قطارهای شهری کشور مطرح شد که معاون عمرانی وزیر کشور نیز قول رسیدگی سریع به مطالبات اعضای شرکت را داد

کد خبر 66574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز